کد خبر: ۱۵۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰
معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس خبرداد:

برگزاری دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی در استان فارس

حجت‌الاسلام کوهی از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: این رویداد مهم فرهنگی با عنوان «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام مرتضی کوهی معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با اعلام اینکه دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی باهدف نقش حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی،و همچنین نقش مراجع عظام تقلید، علمای بلاد و ائمه جماعات در انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد اظهار کرد: قرار است این مهم در 6 محور استانی و کشوری برگزار که موضوعات استانی نقش روحانیت فارس در مبارزه با استعمار و نقش روحانیون جهادگر در مبارزه با کرونا  است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ضمن تشریح این رویداد مهم فرهنگی علمی بیان داشت: بر اساس فراخوان اعلام‌شده این جشنواره بخش‌های مختلف دارد که یکی از آن‌ها تألیف و ترجمه است. بر این اساس در این بخش باید آثاری با موضوع خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتب مرتبط با دفاع مقدس و نقش علما کتب حوزوی با موضوعاتی از قالب آیات و روایات جهاد، خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در کشور، خاطرات خانواده معظم شهدای روحانی و رزمندگان روحانی استان فارس، خاطرات بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی از حضور روحانیت استان فارس در دفاع مقدس به جشنواره ارسال شود.

حجت‌الاسلام کوهی افزود: بخش تحقیق و پژوهش شامل مقالات علمی، ترویجی و پژوهشی پیرامون ارتباط بیانیه گام دوم انقلاب با دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت  با موضوعات مرتبط با روحانیت و حوزه علمیه است.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه  هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تحقیق و پژوهش،ترجمه وتالیف کتاب چندرسانه‌ای فضای مجازی و فیلم و عکس به  دبیرخانه ارسال کنند افزود: ماهیت این جشنواره، معرفی آثار مربوط به مدافعان و مجاهدان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و نیز به قلم و تصویر کشیدن نقش روحانیت در پیروزی این انقلاب است.

معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس  تأکید کرد:زمان آخرین‌مهلت ارسال آثار 20 دی 1400 است که علاقه‌مندانمی توانند آثار خود را به آدرس شیراز- بلوار شهید آیت‌الله دستغیب ره -خیابان 9دی – مدیریت حوزه علمیه استان فارس  ارسال کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  نحوه شرکت در جشنواره  از طریق سایت www.fars.ismc.ir  و یا از طریق شماره تلفن 07132232281 داخلی 148 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان