کد خبر: ۱۵۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

اجرای رتبه بندی مؤسسات قرآنی در فارس

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس از رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی این استان خبر داد و گفت: این رتبه‌بندی با توجه به میزان فعالیت‌های مؤسسات انجام خواهد شد.
یه گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس ، از برنامه‌ریزی برای رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی در سطح استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ها طبقه‌بندی مؤسسات را با توجه به فعالیت‌های آن‌ها در سطح استان انجام خواهیم داد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت ادامه داد: به دنبال این هستیم تا بحث بیمه و مالیات مؤسسات قرآنی را به صورت اصولی از طریق نمایندگان مجلس و دولت پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً دیداری هم با مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس داشتیم، گفت: در این نشست دغدغه‌های هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان مطرح شد که بحمد الهی مباحث خوبی در آن رد و بدل شد و دغدغه‌های مدیرکل جدید هم همان دغدغه‌های هیئت مدیره اتحادیه بود.

اسلامی از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در تاریخ ۱۰ دی‌ماه در تهران خبر داد و گفت: برای این مجمع نمایندگان استان را معرفی خواهیم کرد تا حضوری فعال داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشنهاد تشکیل قرارگاه قرآنی ذیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور گفت: در این طرح بناست که همان شورای توسعه فرهنگ قرآنی استانی که در سال‌های گذشته در سطح استان‌ها وجود داشت، به شکل قرارگاه قرآنی راه‌اندازی شود.

وی با یادآوری اینکه قرارگاه قرآنی در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان‌ها خواهد بود، افزود: البته هنوز دستورالعمل این طرح به استان‌ها ابلاغ نشده و تنها طرح موضوع شده است که اگر این اتفاق بیفتد، امیدواریم برکات خوبی برای فعالیت‌های قرآنی استان‌ها داشته باشد.


انتهای پیام/ف

منبع: ایکنا
برچسب ها: شیرازه ، قران ، انحادیه ، فارس ، عترت
نظرات بینندگان