کد خبر: ۱۵۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۰
در بازدید از روستای ماه فیروزان مطرح شد:

طرح واگذاری روستا های حریم شهر شیراز به شهرداری ارائه شد

قادری در بازدید از روستای ماه فیروزان، به بررسی مشکلاتی نظیر بهسازی معابر و روکش آسفالت راه اصلی و عریض کردن جاده ورودی روستا مشکل حمل و نقل عمومی توسط دهیار و بخشدار پرداخت و طی تماس تلفنی پیگیری بحث آسفالت را با اداره راه انجام داد و افزود: به مجلس طرحی ارائه شده تا روستا های حریم شهر به شهرداری واگذار گردد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،جعفرقادری نمابنده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای ماه فیروزان، به بررسی مشکلاتی نظیر بهسازی معابر و روکش آسفالت راه اصلی و عریض کردن جاده ورودی روستا مشکل حمل و نقل عمومی توسط دهیار و بخشدار پرداخت و طی تماس تلفنی پیگیری بحث آسفالت را با اداره راه انجام داد و افزود: به مجلس طرحی ارائه شده تا روستا های حریم شهر به شهرداری واگذار گردد.

قادری همچنین در دیداری با هیأت مدیره و مدیرعامل خبازآرد در مورد مشکلات آب و جاده اصلی روستا صحبت و درباره حل این مشکل از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شیراز توضیحاتی درمورد روند پیشرفت پروژه ارائه داد.

نایب رییس کمیسیون جهش تولید در ادامه به قرارداد با پتروشیمی مرودشت با آبفا اشاره کرد و درمورد بحث انتقال برق به روستا ها و مشکلات شهرک صنعتی کفترک نیز صحبت کرد.

در این بازدید امام جمعه ماه فیروزان نیز درمورد مشکلات مردم از جمله نبود تلفن ثابت، مشکل بهداشت، نبود پارک جهت بازی کودکان، مشکل آسفالت کوچه ها و راه اصلی و کمبود مدرسه صحبت کرد که قادری طی تماس تلفنی پیگیر مسائل و راهکار های عملی برای ساخت مدرسه شد.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در پایان از تلاش بسیجیان جهادی دانشجویی استان فارس که پیگیر و مطالبه گر حل مشکلات روستای ماه فیروزان بودند تشکر و از همکاری با بسیج دانشجویی استقبال کرد و گفت: در کمک به حل مسائل و مطالبات مختلف روستایی از جمله اجتماعی، کالبدی و... هرزمان نیاز به کمک و پیگیری نماینده بود با برنامه ریزی و تنظیم جلسات با مسئولین مربوطه و کمک و تذکر به دستگاه های دیگر میتوان گام های رو به جلو برای هموار کردن مسیر و عملی کردن برنامه ها بصورت منسجم جهت مطالبات و رفع مشکلات مردم روستای ماه فیروزان برداشت.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان