کد خبر: ۱۵۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۱۰ دی ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از برملا شدن نقشه‌های شوم قاچاقچی احشام در جهرم تا واژگونی پژو با يك كشته و 3 مجروح

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، ، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

برملا شدن نقشه‌هاي شوم قاچاقچي احشام توسط پليس "جهرم"

فرمانده انتظامي "جهرم" گفت: در بازرسي از حياط يك منزل مسكوني  120 رأس گوسفند قاچاق دپو شده كشف و نقشه‌هاي شوم قاچاقچي برملا شد.

 "خسرو رزمجويي" ، در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي اخبار واصله مبني بر اينكه شخصي در حياط منزل خود تعداد زيادي گوسفند دپو و شبانه قصد انتقال آن را به استان‌هاي مرزي و خروج از كشور دارد كه بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: اكيپي از ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند 120 راس گوسفند دپو شده را كشف كنند.

فرمانده انتظامي "جهرم" با بيان اينكه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 3 ميليارد ریال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين خصوص يك سواري پژو كه قصد بارگيري داشت توقيف و چندين خودرو ديگر نيز به محض رويت ماموران از محل متواري شدند.

 "رزمجويي" با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصريح كرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولويت‌هاي پليس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت‌‎ غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

واژگوني پژو با يك كشته و 3 مجروح 

رئيس پليس راه شمالي استان گفت: در پي واژگوني سواري پژو 405 در محور "خفر-جهرم" يك نفر در دم فوت و 3 نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.

 "عبدالهاشم دهقاني"  اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف منجر به فوت در محور "خفر-جهرم"، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي عنوان داشت: در بررسي صورت گرفته مشخص شد سواري پژو حامل 4 سرنشين به دليل تخطي از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئيس پليس راه شمالي استان با بيان اينكه در اين حادثه يك نفر فوت و 3 سرنشين ديگر مجروح و راهي بيمارستان شدند، گفت: به رانندگان توصيه مي‌كنيم در هنگام رانندگي از عجله و شتاب بي مورد پرهيز کرده و از رانندگي با حالت خستگي و خواب آلودگي نيز جداً خودداري كنند.

دستگيري سارق اماکن خصوصي با 7 فقره سرقت در"پاسارگاد"

فرمانده انتظامی "پاسارگاد" از دستگيري سارق سابقه‌دار با 7 فقره سرقت مزارع و اماكن خصوصي در آن شهرستان خبر داد.

 "مصطفی توکلی" ، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و اماكن خصوصي در برخي از محله‌هاي شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس سرانجام ماموران موفق شدند در اين خصوص یک سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار را شناسایی و درعملیاتی ضربتی وی را در مخفيگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم اموالي شامل  4 عدد فرغون، بيل، طناب، 100 کیلوگرم خاموت، 2 دستگاه کنتور و پمپ آب، یک عدد پل فلزی، 10 عدد اتصالات آب، مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد، 5 عدد النگو، گردنبند و گوشواره طلا مسروقه كشف شد.

 "توکلی" با بيان اينكه متهم دربازجويي اوليه به 7 فقره سرقت از اماكن خصوصي و مزارع اقرار كرد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 350 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

کشف 12 دستگاه ماینر غیرمجاز در"لارستان"

فرمانده انتظامی "لارستان" از کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 4 ميليارد ريال در این شهرستان خبر داد.

 "داود امجدی" اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 شهر قدیم با اقدامات فني و تخصصي از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز و فعال در يك منزل مسکونی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مكان موفق شدند 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ارزش اقلام كشف شده برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

پلمب 7 واحد آرایشگاه زنانه در "کازرون" 

 فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: طرح نظارت بر آرايشگاه هاي زنانه در شهرستان اجرا شد و 7 واحد به علت عدم رعایت قوانین نظام صنفی پلمب شد. 

 "اسماعیل زراعتیان"، اظهار داشت: طرح تشديد کنترل و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان كازرون از سوی ماموران انتظامي با مشاركت بازرسان اتحاديه اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجراي این طرح‌ها از آرايشگاه هاي زنانه فعال در سطح شهرستان بازديد شد كه در نتيجه 7 واحد صنفی به علت عدم رعايت قوانين و مقررات و ضوابط اماكن عمومي و صنفي پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان  کازرون با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانوني با خاطيان اقدام شود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان