کد خبر: ۱۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

تجهیزات سلامت از نیازهای ضروری جامعه است/درصد متنابهی از هزینه خانوار برای درمان استفاده می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با بیان اینکه درصد متنابهی از هزینه خانوار برای درمان استفاده می‌شود، گفت: به همین خاطر ما شعار ارزان سازی را برای خود انتخاب و در دستور کار قرار دادیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز 21دی ماه در آیین افتتاح کارخانه نوبنیان موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» بزرگترین تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی، نورو سرجری، ستون فقرات، طب ورزشی و دندانی عنوان کرد: وقف می تواند در خدمت توسعه، رفاه و درمان مردم قرار بگیرد، چرا که تبعات و خیرات و مبرات جزو وقف است.


وی به مراحل ساخت مجموعه دانش سلامت کوثر فارس اشاره کرد و افزود: این سازه از لحاظ تاریخچه خود قابل مطالعه است، چرا که زیر یک سال و در مدت هفت ماه به ثمر رسیده و این امر حاصل کار جهادی است.


حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه تجهیزات سلامت ازنیازهای ضروری جامعه است، تصریح کرد: متخصصان و دانشجویان ایرانی توانمندی بسیاری برای برون رفت از مشکلات دارند.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه با بیان اینکه درصد متنابهی از هزینه خانوار برای درمان استفاده میشود، گفت: به همین خاطر ما شعار ارزان سازی را برای خود انتخاب در دستور کار قرار دادیم.


وی با بیان اینکه شبیه این کارخانه، کارخانجات دیگری در شرق تهران و جاهای دیگر خواهیم ساخت، عنوان کرد: سازمان اوقاف در مدیریت بهره وری شاخه های مختلفی را آغاز کرده و امید است که بخش خصوصی سهم بیشتری داشته باشد .


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان