کد خبر: ۱۵۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

سفیران درمان انقلاب در مناطق کم برخوردار شیراز

پویش سلیمان خدمت، در مناطق کم برخوردار شیراز اجرا شد.

به گزارش سرویس سلامت شیرازه، اکبری نماینده بسیج جامعه پزشکان استان فارس گفت: پویش سلیمان خدمت با هدف خدمات رسانی رایگان پزشکان متخصص و فوق تخصص شیراز به بیماران روستاهای کم برخوردار استان فارس آغاز شد.

وی با بیان این که این پویش از شانزدهم دی به مدت ۴۰ روز در روستاهای کم برخوردار شیراز و شهرستانهای استان که مردمش دسترسی مناسبی به پزشکان متخصص دارند اجرا می شود افزود: مردم روستای ۳۰۰ خانواری ارمغان از توابع کوهمره سرخی شیراز، نخستین افرادی بودند که تحت معاینه رایگان پزشکان قرار گرفتند.

سفیران درمان انقلاب در مناطق کم برخوردار شیراز

اکبری گفت: 300 پزشک متخصص و فوق تخصص برای شرکت در پویش سلیمان خدمت، اعلام آمادگی کرده اند که با حضور در روستاها به مداوای بیماران نیازمند بپردازند.

نماینده بسیج جامعه پزشکان استان فارس گفت: در بین پزشکان متقاضی شرکت در این پویش، استادان برجسته ای هستند که در شهر شیراز برای گرفتن نوبت های معاینه توسط آن ها باید مدت ها انتظار کشید و حال با امکانات و تجهیزات شخصی خود و بدون هیچ چشم داشتی، خاضعانه به مداوا و درمان بیماران می پردازند.

اکبری با اشاره به جایگاه استان فارس در بخش پزشکی، افزود: تعدادی از متخصصان تصمیم گرفته اند که با حضور در مناطق کم برخوردار استان، ضمن شناسایی و معرفی بیماران به مراکز درمانی معتبر، در زمینه مالی به این بیماران هم کمک کنند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان