کد خبر: ۱۵۳۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس:

بازخواست مدیرانی که چوب لای چرخ کارآفرینان می گذارند

فاتحی گفت: با توجه به نامگذاری سال 1401 به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دستگاه قضایی در راستای وظایف قانونی خود، اشخاص یا مدیرانی که در مسیر تولید و اشتغال آفرینی مانع شکل گیری فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری شوند را مورد بازخواست قرار خواهد داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی فاتحی معاون قضایی و جانشین رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری در اولین جلسه این ستاد در سال 1401که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار گردید، با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در خصوص تولید اظهار کرد: دادگستری فارس نسبت به حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال آفرینی به شدت پایبند است.

وی وظیفه مدیران مربوطه را مهندسی قوانین در راستای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید دانست و گفت: اقتصاد مقاومتي به معني تقويت بدنه اقتصادي كشور و استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف به‌ منظور توسعه همه جانبه كشور است به ‌گونه‌اي كه در مقابل هرگونه تحريم و فشارهاي خارجي، گزندي به كشور وارد نشود.

فاتحی در ادامه اعلام کرد: با توجه به نامگذاری سال 1401 به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دستگاه قضایی در راستای وظایف قانونی خود، اشخاص یا مدیرانی که در مسیر تولید و اشتغال آفرینی مانع شکل گیری  فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری شوند را مورد بازخواست قرار خواهد داد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
0
مدیران ما بعضاآنچنان که شاید و باید قوی نیستند چون شرائط احراز حد اقلی هم ندارند
حالا تهدید هم بشوند چیزی از آنها باقی نمی ماند
اصل کار باید درست شود
می دانید یکی از اتهامات رئیس جمهور کره جنوبی که به پنج سال زندان محکوم شد و اخیرا آزاد شد چه بود؟
انتصاب افرادی خارج از ضوابط قانونی