کد خبر: ۱۵۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
امام جمعه استهبان:

قدردانی امام جمعه استهبان از همراهی مسئولان و گروه‌های جهادی

خاوری گفت: پس از سیل، نیروهای هلال احمر، گروه‌های جهادی و دیگر بخش‌ها در منطقه حضور پیدا کردند و تا جای ممکن با کمک به مردم، در کنار آنها قرار گرفتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه استهبان ضمن قدردانی از حضور مسئولان در منطقه سیل زده این شهرستان گفت: پس از سیل، نیروهای هلال احمد، گروه‌های جهادی و دیگر بخش‌ها در منطقه حضور پیدا کردند و تا جای ممکن با کمک به مردم، در کنار مردم سیل زده قرار گرفتند.

خاوری با اشاره به وقوع سیل در منطقه رودبال ایج استهبان، اظهار داشت: سیل به صورت لحظه‌ای در بستر رودخانه اتفاق افتاده و در شهر و روستا نبوده است.

وی ضمن قدردانی از حضور و فعالیت‌ مسئولان در منطقه سیل زده استهبان، افزود: پس از سیل، نیروهای هلال احمد، گروه‌های جهادی و دیگر بخش‌ها در منطقه حضور پیدا کردند و تا جای ممکن با کمک به مردم، در کنار مردم سیل زده قرار گرفتند.

امام جمعه استهبان با تقدیر از خدمات اراده شده و کمک به مردم سیل زده، مطرح کرد: با توجه به اینکه سیل به صورت لحظه‌ای و در بستر رودخانه جاری شده و در روستا نبوده است، بنابراین هنوز نیاز به گروه‌های جهادی و طلاب در روستا و خانه‌ها وجود ندارد، اما اگر اعلام نیاز شد، قطعا طلاب و روحانیون جهادی مدرسه علمیه استهبان در صحنه حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، سیل ، استهبان
نظرات بینندگان