کد خبر: ۱۵۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

شعله های سرکش در ساختمان در حال ساخت مهار شد

آتش سوزی گسترده یک ساختمان نیمه کاره در بلوار کوی وحدت خیابان شهید نسیمی با عملیات نفس‌گیر آتش نشانان مهار شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی یانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از  آتش سوزی گسترده یک ساختمان نیمه کاره در بلوار کوی وحدت خیابان شهید نسیمی خبر داد و گفت: این آتش سوزی با عملیات نفس‌گیر آتش نشانان مهار شد.

وی افزود:در ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه امروز سوم مرداد ماه حادثه آتش سوزی در خیابان شهید نسیمی واقع در کوی وحدت به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای پنج ایستگاه به همراه شش دستگاه تانکر آب، خودروی تنفسی و اطفایی به محل اعزام شدند.

قانع ادامه داد: شعله و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی به حدی بود که از کیلومتر ها دیده و محیط اطراف را در بر گرفته بود و به دلیل تجمع ساختمان های مسکونی در این محل حساسیت عملیات دو چندان شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد:  آتش سوزی در طبقه منفی یک و همکف این ساختمان نیمه کاره مملو از فوم های سقفی و الوار های چوبی اتفاق افتاده و به شدت در حال گسترش بود.

 وی اظهار کرد: آتش نشانان از چند جهت ضمن تخلیه کارگران با استفاده از لوله های آبرسان و تجهیزات ایمنی عملیات را آغاز کردند.

قانع با بیان اینکه  دود و حرارت غلیظ حبس در ساختمان و زبانه های سرکش آتش با تلاش تیم های اطفایی مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد، گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت نداشته ایم و با تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه، عملیات به پایان رسید.

بل گزارش شیرازه: علت حادثه در دست بررسی است.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان