کد خبر: ۱۵۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

تاکید استاندار فارس بر ساماندهی آب و راه روستایی و عشایری و احیای قنوات با استفاده از ظرفیت‌های بودجه

استاندار فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بودجه توسط دستگاه‌ها، رسیدگی به آب و راه روستایی و عشایری و احیای قنوات را ضروری دانست.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدهادی ایمانیه، استناندار فارس در جلسه پیگیری ظرفیت‌های بودجه بر پیگیری مجدانه این ظرفیت‌ها از سوی دستگاه‌ها تاکید کرد و ضمن تشریح بندهای مختلف لایحه بودجه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود به منظور کمک به رفع مشکلات استان تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه لازم است از تراکم زیاد شعب بانکی کاسته شود، گفت: با توجه به ظرفیت جدیدی که در بودجه ۱۴۰۱ مصوب شده است پیشنهاد میکنم تعدادی از شعب بانک ها فروخته شده و صرف حمایت از تولید شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس، در ادامه ماده ۵۶ بودجه سالانه را ظرفیت بالایی دانست که می‌تواند بودجه خوبی را به بخش عمرانی استان تزریق کند.
استاندار فارس با تاکید بر وجود طرفیت‌های بکر و نهان در لوایح بودجه، گفت: زنده کردن این ظرفیت‌ها نیازمند پیگیری جدی یک نماینده از سازمان‌هایی چون جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت، آبفا و علوم پزشکی است.
ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش به بحث تولید داروهای شیمیایی و واکسن‌های دام و طیور اشاره کرد و از سازمان جهادکشاورزی خواست تا طی برنامه‌ای مدون در عرصه تولید سم، واکسن تحولی را رقم بزند.
وی بهسازی راه‌های روستایی و عشایری، تامین آب روستایی و عشایری و احیای قنوات را مهم دانست و بر استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای برای رسیدگی به آن‌ها تاکید کرد.
ارائه طرح جامع آبخیزداری توسط دولت مورد دیگری بود که استاندار فارس با اشاره به آن گفت: به داد طرح‌های آبخیزداری برسید و از موقعیت تصویب این طرح نهایت استفاده را داشته باشید.

انتهای خبر/ح
برچسب ها: ایمانیه ، فارس ، بودجه
نظرات بینندگان