کد خبر: ۱۵۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
گزارش شیرازه از اجتماع بزرگ بانوان فاطمی شیراز؛

با همین نوجوانان نسل امروز به سراغ دشمن خواهیم رفت+عکس

امروز در حاشیه راهپیمایی بانوان فاطمی در شیراز که به جهت دفاع از حریم و عفت بانوان برگزار شد، با تعدادی از بانوان شرکت کننده در این مراسم گفتگو کردیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه امروز در حاشیه راهپیمایی بانوان فاطمی در شیراز که به جهت دفاع از حریم و عفت زنان برگزار شد، با تعدادی از بانوان شرکت کننده در این مراسم گفتگو کردیم.

 طیبه بازیار یکی از زنان شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: حضور پیدا کردم که بگویم حجاب برایم افتخار است و هیچ اجباری در انتخاب آن نبوده و نیست. 

وی با اشاره به سخن شهید مطهری افزود: اگر برهنگی نشانه تمدن بود، هر آینه حیوانات متمدن ترین موجودات روی زمین بودند.

این بانوی انقلابی اظهار کرد: دشمن وقتی کم می‌آورد مجبور است دست به این قبیل کارها بزند و نوجوانان ما را به خیابان ها بکشاند. دختران ما برهنگی را دوست ندارند و بر مبنای هیجان و احساسات با دشمن همراه می‌شوند ؛ اما دشمن این را بداند که دختران و جوانان ما بی عفتی و برهنگی را دوست ندارند‌. دشمن این را بداند که با همین جوانها به سراغشان می رویم. 

وی افزود: جوانان بدانند که دشمن هدفش تغییر فرهنگ و کم کردن حیای دختران و غیرت پسران است و دلسوز ما و مدافع حقوق زنان ما نیست.

رقیه هاشمی دختر دهه هفتادی هم گفت امروز آمدم تا اعتراض خودم را نسبت به کینه‌توزی های آمریکا ، اسرائیل و دشمنان و منافقین داخلی و خارجی اعلام کنم که فکر نکنند آن چهار نفری که وسط خیابان میبیند کل مردم و کل دختران ایران هستند. 

وی افزود: من به عنوان یک دختر ایرانی حمایت خودم را از کشورم، انقلابم، جمهوری اسلامی و چادرم اعلام می کنم. دشمنان می‌خواستند حجاب را بهانه کنند و به کل ایران و جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما این چیزها را در خواب میبیند.

فرزانه جمالی خانمی که با پوشش متفاوتی در این راهپیمایی حضور داشت بیان کرد: من محجبه نیستم اما به عشق رهبر و به عرق وطنم و عشق حضرت فاطمه الزهرا(س) حضور پیدا کردم.

وی همه فتنه ها را زیر سر آمریکا و اسرائیل دانست و اظهار کرد: کسانی که چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند و نمی توانند رشد و پیشرفت جوانان ما را ببینند هر مدت یکبار بهانه ای را برای آشوب کردن در ایران پیدا میکند و اکنون حجاب را بهانه کرده اند اما دشمن کور خوانده که بتواند ایران را از پا دربیاورد.

در این بین دختر ۹ ساله ای هم با چادر مشکی به نام فاطمه فرید حضور داشت که در مورد علت حضورش گفت: من چادر را دوست دارم. 

مریم شیخی نیز که از جوانان دهه ۸۰ بود اظهار کرد: آمدم که به دشمن بفهمانم هنوز زنان عفیف ایرانی هستند که جلوی خواسته های اشتباه دشمنانمان بایستند و هنوز دخترانی هستند که پای خون شهدایی که برای این خاک رفتند بمانند.

وی ادامه داد: هنوز کسانی هستند که از چادر، ارثیه حضرت زهرا(س) دفاع کنند. 

مریم شیخی افزود: از دختران هم سن و سال خودم می خواهم فریب خواسته‌های اشتباه و وعده های دروغ دشمنان را نخورند. وعده اصلی ما پایبندی به اصول و دفاع از میهن مان است و ایستاده ایم تا پرچم کشور را به دست امام زمانمان(عج) برسانیم.


انتهای پیام/م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، فرهنگی
نظرات بینندگان