کد خبر: ۱۵۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان فارس:

جهادگران فارس ۵۳۵ مسکن برای مددجویان کمیته امداد می‌سازند

کارگر از ساخت ۵۳۵ مسکن برای مددجویان کمیته امام خمینی (ره) خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حمید کارگر  مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده گروه‌های جهادی در نهضت بزرگ ساخت مسکن اظهار داشت: محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد از مهم‌ترین گروه‌هایی هستند که جهادگران برای ساخت مسکن مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن به صورت مرحله‌ای بوده که در هر مرحله ساخت 150 واحد مسکونی پیش‌بینی شده است، گفت: با این وجود در دومین مرحله اجرایی این طرح عملیات اجرایی ساخت 535 مسکن آغاز صده و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کارگر با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی در متراژ 55 تا 60 متر ساخته می‌شود، افزود: سهمیه استان فارس در این زمینه 1200 مسکن است که با آورده مددجویان، تسهیلات بلاعوض کمیته امداد، وام‌های بنیاد مسکن، حمایت‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی و اقدامات اجرایی گروه‌های جهادی اشاره کرد.

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اجرای نهضت آبرسانی توسط جهادگران افزود: 45 پروژه آبرسانی تعریف شده است که شامل 34 مجتمع آبرسانی و 11 پروژه تک روستایی بوده و 20 شهرستان و 372 روستا اجرا می‌شود که از اجرای این طرح‌ها به 304 هزار نفر از اهالی این روستاها خدمات‌رسانی می‌شود.

کارگر با بیان اینکه به همت جهادگران و تیم‌های فنی بسیج سازندگی 40 پروژه فعال شده است، گفت: تاکنون مشکل آب 42 روستا برطرف شده و در هفته بسیج نیز افتتاح آبرسانی 100 روستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع پروژه‌های آبرسانی استان فارس تا کنون 45 درصد پیشرفت داشته است، گفت: احداث کانال‌های کشاورزی، ساخت خانه عالم، بهسازی معابر مناطق حاشیه‌ای شهر شیراز، احیاء قنات، ساخت تانکر های سیار و ثابت آبرسانی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.


انتهای پیام/ف
منبع: تسنیم
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان