کد خبر: ۱۵۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
گزارش شیرازه راهپیمایی امروز شیراز؛

همه آمدند تا انسجام و همبستگی ایران را به رخ جهانیان بکشانند

در راهپیمایی امروز شیراز که همزمان با سراسر کشور و در محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، پیام تمام شرکت کنندگان به دشمنان این بود که انسجام و همبستگی مردم ایران به گونه ای نیست که بتوانید با اقدامات کوردلانه آن را از هم بپاشید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروز خیابانهای اطراف حرم قبل از نماز جمعه حال و هوای دیگری داشت، به نسبت دیگر جمعه ها ازدحام جمعیت بیشتری را شاهد بود به گونه ای که تمام پارکینگ های اطراف تکمیل و کنار خیابان، فرعی ها و ... همه پر بود، چون همه آمده بودند تا پس از نماز جمعه در راهپیمایی علیه حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شرکت کرده و آن را محکوم کنند.

از دختران نوجوان و دهه هشتادی گرفته تا دیگر اقشار، آمدند و با شعارهای مختلف انزجار خود را نشان دادند.

مریم ۱۵ ساله که به همراه ۴ دوست دیگرش آمده بود، با صدای بلند،گفت: من در این راهپیمایی شرکت کردم که به آنان که خواهان آزادی و بی بند و باری هستند و شعار زن زندگی ازادی سر میدهند بگویم شعار ما زن، عفت شهادت است همانگونه که در این حادثه به اثبات رساندیم.

مردم ما تا پای جان در رکاب اسلام و انقلاب خواهند بود

علیشاهی یکی از طلاب حوزه علمیه که با فرزندان خود در راهپیمایی امروز شرکت کرده بود با ابراز تاسف از این حادثه در خصوص احساس خود پس از شنیدن خبر حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد: به شدت از این اتفاق غمگین شده و دلم سوخت برای  افرادی که بیگناه به شهادت رسیدند از طرفی نیزحسرت خوردم کاش من هم به جای شهدای حادثه بودم.
همه آمدند تا انسجام و همبستگی ایران را به رخ جهانیان بکشانند

 وی با اشاره به سخنی از امام راحل(ره)که فرموده اند؛مردم ما هرچه شهید شوند بیدارتر میشوند، گفت: دشمنان اگر فکر میکنند با این کارها میتوانند چهره اسلام را خدشه دار یا چراغش را خاموش کنند این یک خیال خواهی است  مردم مسلمان ایران تا پای جان در رکاب دین هستند.

دشمنان کور خوانده اند که بتوانند به این انقلاب ضربه بزنند

بحرینی یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی ، با بیان اینکه این اقدام خبیثانه مایه اندوه و تاسف بسیار گردید، گفت: پیام ما به تمام دشمنان در این چهل سال این بوده و همچنان است که راه ما راه امام حسین میباشد و تا آخرین قطره خون پای نطام، ولایت و انقلاب و اسلام ایستاده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: کوردلانی که فکر میکنند با چنین حرکات سخیف و جزئی میتوانند انقلاب و نظام را از پا در بیاورند کور خوانده اند چون پرچم آن به دست با کفایت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام زمان عج تقدیم خواهد شد و بساط تمام ظلم و فتنه گری ها چیده خواهد شد 

همه آمدند تا انسجام و همبستگی ایران را به رخ جهانیان بکشانند

زارعی مرد میانسالی که به شدت انزجار خود از حادثه تروریستی را ابراز میکرد، گفت پس از شنیدن خبر بسیار ناراحت شدم و تا صبح خوابم نبرد، مقل این بود که فرزندان خود را در آن حادثه از دست داده باشم .

به گزارش شیرازه، در راهپیمایی امروز شیراز که همزمان با سراسر کشور و در محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، پیام تمام شرکت کنندگان به دشمنان این بود که انسجام و همبستگی مردم ایران به گونه ای نیست که بتوانید با اقدامات کوردلانه آن را از هم بپاشید.

انتهای پیام /س

نظرات بینندگان