کد خبر: ۱۵۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱
دبیر اجرایی چهارمین همایش گام دومی های انقلاب :

شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید

مهذبیه با بیان اینکه شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید، گفت: شبهه از جمله‌ی چیزهایی است که عرض کردیم مثل موریانه بوده و دشمن به این موریانه‌ها دل بسته است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،صادق زارع مهذبیه دبیر اجرایی چهارمین همایش گام دومی های انقلاب  در حاشیه مراسم همایش گام دومی‌های جهاد تبیین  گفت:شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید. شبهه از جمله‌ی چیزهایی است که عرض کردیم مثل موریانه بوده و دشمن به این موریانه‌ها دل بسته است.
 
وی در ادامه بیان کرد :شبهه ویروس است، همچون ویروس کرونا؛ وقتی که وارد شد، خارج شدنش مشکل است، جزو بیماری‌های مسری هم هست، سرایت هم میکند به تمامی بدنه جامعه و مردم ما ، لیکن ما هم باید مردمی باشیم و حرف دل مردم را متوجه شویم.

مهذبیه با بیان اینکه مردمی بودن یعنی چه؟ افزود: مردمی بودن یعنی با مردم عادی معمولی مخلوط شدن، نشست و برخاست کردن، هم گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم داشتن، هم زبان گویا برای روشن کردن ذهن مردم داشتن. 

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله ع شیراز در ادامه گفت:اینکه ما برویم در یک جمعی از مردم، یک داعیه‌ای دارند، یک خواسته‌ای دارند، حرفشان را بشنویم و بعد هم بگوییم «بله، صد درصد حق با شما است و این کسانی که گوش نمیکنند، عمل نمیکنند، چنین و چنان هستند»، نه، [کافی نیست]؛ یک وقتهایی هست یک گرهی در ذهن مردم هست، شماها باید این گره را باز کنید؛ و «جهاد تبیین» شامل این موارد می شود. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان