کد خبر: ۱۵۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رئيس پليس راه شمالي استان فارس:

واژگوني وانت پيكان يك كشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

دهقانی گفت: در پي واژگوني خودرو وانت پيكان در محور مواصلاتي نورآباد، راننده فوت و 3 سرنشين ديگر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالهاشم دهقاني رئيس پليس راه شمالي استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه از واژگوني خودرو وانت پيكان در محور مواصلاتي نورآباد خبر داد و گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتي ذکر شده، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي عنوان کرد: در بررسي صورت گرفته مشخص شد يك دستگاه وانت پيكان حامل 4 سرنشين به دليل تخطي از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئيس پليس راه شمالي استان با بيان اينكه در اين حادثه راننده در دم فوت و 3 سرنشين ديگر مجروح و راهي بيمارستان شدند، افزود: به رانندگان توصيه مي‌كنيم در هنگام رانندگي از عجله و شتاب بي مورد پرهيز کرده و از رانندگي با حالت خستگي و خواب آلودگي نيز جداً خودداري كنند.

سهم ۷۵ درصدی عوامل انسانی در بروز تصادفات فارس

به گزارش شیرازه، بر اساس آمار پلیس راهور فارس تخطئی از سرعت مطمئنه علل عمده بیش از ۲۵ درصد تصادفات استان است و سرعت زیاد به عنوان ام التخلفات نام گرفته است.

پیش از این نیز رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه شمال فارس در گفتگو با خبرنگار ما از سهم ۴۰ درصدی واژگونی خودرو در تصادفات فارس خبر داد و اظهار کرد:تحقیقات نشان داده عامل انسانی منجر به وقوع بیش از ۷۵ درصد تصادفات شده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان