کد خبر: ۱۵۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱
مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیر شیرازی به مددجویان کمیته امداد فارس

موصلی گفت:یکی از خیرین شهرستان شیراز در جهت رفع نیازهای معیشتی واجدین شرایط، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت یکجا سپرده گذاری و پس از برگشت اقساط با نیت پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان مبلغ مذکور را به این نهاد اهدا کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت:یکی از راه های ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این نهاد مقدس، سپرده گذاری ویژه خیرین است که فرد با افتتاح حساب به مبلغ دلخواه می تواند از 25 تا 100 درصد اعتبار هم افزایی را از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دریافت کند.

وی خاطر نشان کرد: خیرین می توانند با افتتاح حساب مذکور، به واجدین شرایط کمک کنند. این افراد هم می توانند از سوی خیر معرفی شده باشند و هم می توانند از طریق ادارات کمیته امداد شناسایی شده باشند.

موصلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون (شروع این طرح از ابتدای سال گذشته آغاز شده است)، نیک اندیشان استان با افتتاح 158 حساب، بالغ بر 18 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند که مبلغ 10 میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است.

مدیرکل امداد فارس افزود: در چند روز گذشته یکی از خیرین شهرستان شیراز در جهت رفع نیازهای معیشتی واجدین شرایط، مبلغ 10 میلیارد ریال به صورت یکجا سپرده گذاری و پس از برگشت اقساط با نیت پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان مبلغ مذکور را به این نهاد اهدا کرد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان