کد خبر: ۱۵۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۱
به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها؛

حاج قاسم نماد تام و تمام انسان انقلاب اسلامی است+ فیلم

به باور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حاج قاسم سلیمانی نماد تام و تمام انسان انقلاب اسلامی است که گمشده امروز جامعه ما به شمار میرود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروز سومین سالروز شهادت بزرگ مردی است که با اقتدار، اخلاق، اخلاص و مدیریتش آرامش را به مرزهای این سرزمین هدیه کرده بود و دشمن را جرات دست درازی به امنیت کشورمان نبود.

در همین راستا و در خصوص شخصیت بی نظیر حاج قاسم و الگوپذیری مدیران از این سردار بزرگ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به جمله ای از شهید آوینی اشاره کرد که در یکی از مستندات خود می گوید:«اگر همه هنر انقلاب اسلامی پرورش انسانهایی مثل رزمندگان باشد برایمان کافی است.»

حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود

 حمید رضا قانعی بر این باور است که صحبت کردن از شخصیتی مثل حاج قاسم سلیمانی که در واقع نماد الگو و تراز یک انسان در انقلاب اسلامی است بهترین بحثی است که میتوان در مورد سردار دلها به کاربرد.

این مدیر فرهنگی به کلامی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند؛«حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود» و در ادامه عنوان کرد: همه وجود شخصیتی مرد میدان به عنوان یک الگو برای جامعه از جمله نسل جوان ما قابل بهره برداری است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حاج قاسم سلیمانی را نماد کامل یک انسان جهادی می داند که تمام عمر خود را پای جهاد ومبارزه  با دشمنان گذاشته و همواره در این راه تلاش کرده است.

 حاج قاسم گمشده امروز جامعه ماست

قانعی می گوید: نکته جدی و ویژه ای که در فعالیت حاج قاسم وجود داشت این بود که  گوش به کلام رهبری می سپرد و آنجایی که مقام معظم رهبری به او ماموریتی می داد بصورت جدی و با تمام توان وارد میدان می شد.
           
وی ادامه داد: حاج قاسم نماد تام و تمام انسان انقلاب اسلامی است که گمشده امروز جامعه ما است، انسان انقلاب اسلامی ای که در وجوب مختلف می توان اندیشه هایش را بررسی و پیرامونش گفتگو کرد و آن قاب مکتبی که رهبر معظم انقلاب از آن یاد کردند را می شود از حاج قاسم ارائه داد.

به عقیده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همه باورمندان به اندیشه انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف سیاسی،فرهنگی و اجتماعی اگر بخواهند نقش آفرینی کنند حتما و حتما می توانند به جنبه های زندگی حاج قاسم رجوع کنند و بهره ببرند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


 انتهای پیام/س/د

نظرات بینندگان