کد خبر: ۱۵۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار:

عمار استمرار خط انبیاست

اسعد گفت:مردم در عمار اصالت دارند و در صف اول نشسته‌اندهمچنین عمار استمرار خط انبیاست.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،سهیل اسعد دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار گفت:حضرت علی (ع) سخن بسیار زیبایی دارد که حلال بسیاری از مشکلات انسان  است؛ این حضرت فرمودند«خدا رحمت کند کسی که ببیند از کجا آمده و در کجاست و به سمت کجا می‌رود؛ نسان هم بایستی همیشه این پرسش را از خود بپرسد.»

وی با بیان اینکه عمار دغدغه بچه‌های انقلابی است که پس از فتنه 88 و از سال 89 آغاز شد، اظهار کرد: عمار از یک احساس نیاز و از یک اعتراض و خلأ شروع شد و با 30 اثر برگزار شد.

اسعد تصریح کرد: زمانی که دوستان انقلابی پس از فتنه 88 مستندها و فیلم‌هایی را برای بیان حقایق آماده کرده بودند تا حقایق را به مردم بیان کنند متاسفانه ساختار سینمای ایران و رسانه اجازه بیان این را حقایق ندادند.

 دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار در ادامه با اشاره به اینکه عمار «سینمای ساده و آسان» است، افزود: لازم نیست امکانات زیادی داشته باشد تا عماری باشید با یک موبایل هم می.تپانیم فعال سینمایی باشیم و اثر خود را بفرستیم.

وی بیان کرد: مهمترین نکته قابل توجه این است که مردم در عمار اصالت دارند و در صف اول نشسته‌اندهمچنین  عمار استمرار خط انبیاست.

 اسعد با اشاره به اینکه در عمار همه میتوانند فعال سینمایی شوند گفت:عمار همچون پزشکی است که منتظر آمدن مریض به مطب نیست بلکه خودش نزد بیمار می‌ود همچنین عمار معادله سینما را عوض کرده است؛ در عمار سینما به سمت ما می‌آید.

این مقام مسئول با بیان اینکه همان طور که در انقلاب نهضت سوادآموزی داشتیم امروز سواد ملت ها رسانه است و هر کس سواد رسانه‌ای نداشته باشد بیسواد است اظهار کرد: لذا کسانی که سواد رسانه ای دارند باید به سمتی حرکت کنند که از افراد کم‌سواد در این عرصه از تجربیات و مهارت‌های آنها استفاده کنند.

وی در پایان  اظهار کرد: بزرگترین افتخار این است که خط انبیا ،ائمه و علما  با شهادت گره خورده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، عمار ، فارس
نظرات بینندگان