کد خبر: ۱۵۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۱
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان فارس در گفتگو با«شیرازه»:

تردد در راه‌های فارس بصورت روان برقرار است

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان فارس بر لزوم پرهیز از سفرهای غیر ضروری در استان تاکید کرد و گفت: تردد در راه‌های فارس بصورت روان برقرار است.
به گزارش خبرنگار گروه حوادت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ضمن تشریح شرایط جوی و نزول رحمت الهی در شهرستان‌های استان فارس از کاربران جاده‌ای خواست تا از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

راستیار با اشاره به شرایط جوی استان اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی و اطلاعات دریافتی از سامانه هوشمند جاده‌ای و گزارشات اعلام شده از همکاران راهدار مستقر در محورها،بارش باران در جاده‌های منتهی به شیراز، مرودشت، فراشبند، کازرون، رستم، نوراباد، کوار،ارسنجان،خرامه،جهرم،داراب، فیروزاباد،زرین‌دشت،فسا،سروستان،استهبان،نیریز،پاسارگاد ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه شاهد بارش برف در محور‌های منتهی به اقلید و سپیدان هستیم تصریح کرد: سایر محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده و در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان به صورت عادی و روان می‌باشد.

راستیار در پایان ضمن اشاره به توصیه‌های ایمنی رانندگی در جاده از تمامی کاربران جاده‌ای خواست تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌های استان با تلفن 141 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان