کد خبر: ۱۵۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
حضور پرشور مردم شیراز ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی۲۲ بهمن؛

این است صدای ملت ایران که از شیراز سومین حرم اهل بیت به گوش می‌رسد

مردم شیراز همزمان با سراسر کشور در رهپیمایی امروز ۲۲ بهمن شرکت کرد‌ه‌اند تا به دنیا بگویند ایران و ایرانی همواره پای انقلابو اسلام تا آخر ایستاده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ‍پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روزی است که دشمن تمام قوا و تجهیزات و نیرنگ خود را به کار گرفت تا ایران سربلند چنین روزی را نبیند غافل از اینکه مردم این دیار خون‌ها و جان‌های بی‌شماری داده‌اند تا این انقلاب محکم و استوار باقی بماند.

با این که  قرار است راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در شیراز هم از ساعت و ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شود، اما ساعتی قبل از شروع  مراسم در مسیر زنان و مردانی و کودکانی را در مشاهده کردیم که با اشتیاق فراوان در حال رفتن به محل آغاز مراسم بودند.

خانم زارعی معلم بازنشسته‌ای که یک سال از آخرین حضورش در کلاس درس می‌گذرد در تکمیل جمله من می‌آیم چون...عنوان کرد: من آمده‌ام تا در کنار همشهریانم با وحدت و همدلی حماسه‌ای را رقم بزنیم و با مشت‌‌های گره خورده فریاد ایران همیشه سربلند را به گوش جهانیان برسانیم.

 آری، همه آمده‌اند تا جلوه جدید از حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رقم بزنند.

خانم میانسال دیگری که کهولت سن موجب  شده بود تا لنگ لنگان حرکت کند با غرور و با صدایی بلند، گفت: من آمده‌ام تا منتقم خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بسیجی باشم که توسط بدخواهان این انقلاب به شهادت رسیده‌اند. امده‌ام تا به دشمنان همیشگی این مرز و بوم بگویم کشوری که متعلق به امام زمان است هرگز شکست نواهد خورد.

خانم کریم‌پوری که از ساعت ۸ صبح به قصد شرکت در راهپیمایی در محل تجمع راهپیمایی حضور پیدا کرده بود، گفت: به خاطر اول شادی دل امام زمانم و بعد هم به خاطر مبارزه با دشمن که شاد نشود شرکت می‌کنم.

نوجوان ۱۵ ساله‌ای که به همراه پدر و مادر شرکت کرده است گفت: همه ما آمده‌ایم تا همگی زیر پرچم ایران صف‌هایی ببندیم دشمن کور کن صفی به اندازه استواری و طول مرز‌های کشور عزیزمان ایران.

آری امروز همه آمده‌اند تا جلوه‌گر سیلی خروشان شوند که دشمنان این سرزمین را با خود تا ابد به انزوا خواهد برد. حضوری که اگر چه همواره و در طول این ۴۴ سال وجود دشته اما امسال به واسطه هجمه‌های بسیار دشمن تفاپتی صد چندان دارد.

مردم شیراز و استان فارس امروز همزمان با مردم دیگر نقاط کشور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حضور پرشور و و غرور خود را به نمایش خواهند گذاشت و به جهانیان بگویند این است صدای مردم ایران. 

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان