کد خبر: ۱۶۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت در گفتگو با «شیرازه»:

۲۲ بهمن صدای واقعی ملت ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت گفت: ۲۲ بهمن صدای واقعی ملت ایران اسلامی است که همین روحیه استکبارستیزی در بین تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: پیروزی نظام مقدس جمهوری نماد استکبارستیزی و پیروزی حق علیه باطل بود و مردم ایران اسلامی از جمله ملت استان فارس با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و معمار کبیر آن و تبعیت از رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.


وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه دیپلماسی حفظ استقلال و عدالت‌خواهی، حوزه نظامی جزء پنج کشور برتر دنیا، حوزه هوافضا جزء کشورهای برتر دنیا و در حوزه پزشکی اولین کشور خاورمیانه بوده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت در واکنش به سؤال خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری مبنی بر شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: از آن جایی که انقلاب ما انقلاب‌فرهنگی است از نظر فرهنگی علی‌رغم تلاش دشمن و به راه‌اندازی شبیخون فرهنگی رشد بسیار خوبی داشتیم و حضور جوانان در مراسم مذهبی و فرهنگی در دانشگاه‌ها، اردوهای راهیان نور؛ حضور فعال در خدمت‌رسانی به همنوعان خود در مواقع حساس از قبیل زلزله، سیل و کرونا مصادیق بارز رشد فرهنگی و اجتماعی است.


صادقی گفت: ۲۲ بهمن صدای واقعی ملت ایران اسلامی است که همین روحیه استکبارستیزی در بین تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


وی در پایان بیان کرد: انتخابات بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مظهر اقتدار ملی است و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات آتی نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به رقم می‌زنند و با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود ثبت می‌کنند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان