کد خبر: ۱۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
وصیت‌نامه شهید هاشم اعتمادی:

خداوندا شهادت در راه خودت را به من عطا فرما

در این شماره بخشی از وصیت‌نامه یکی از شهدای شهر سپیدان را مرور میکنیم. شهیدی که آرزوی دیدن امام خمینی را داشت.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، در این شماره بخشی از وصیت‌نامه یکی از شهدای شهر سپیدان را مرور میکنیم. شهیدی که آرزوی دیدن امام خمینی را داشت.

نام: هاشم(فرشاد)
نام خانوادگى  :اعتمادى
نام پدر : على‌اكبر
تاريخ‌تولد :25/12/1341
ش.ش: 1163
محل‌صدورشناسنامه: سپيدان
 تاريخ شهادت  :25/10/65

بسم رب الشهداء و الصديقين

به نام خدايى كه جز به فزونى بخشش او اميدوار نيستم. به نام خدايى كه عالم به تسبيح و ستايش او پيشانى به سجاده نهاده است. و با سلام و درود بر يگانه منجى عالم بشريت خاتم‌الاوصياء و صاحب‌الزمان روحى و ارواح العالمين له الفداء، آنكه قلبهاى شكسته بدو توسل جويد و او كه هنگام پرپر شدن گلى از گلزار خمينى دامانش را مى‌گشايد و آن دست‌يافته به عزت ابدى را نزد پروردگار روانه مى‌سازد و شكر خداوند تبارك و تعالى را كه توفيقى نصيب فرمود و مرا از زمره نيكان و شيفتگان خود دانست و در ماموريت مهدى صاحب‌الزمان به عنوان معينى پذيرفت.

اكنون كه دست بر قلم برده‌ام و به نوشتن اولين و آخرين يادگار خود اقدام مى‌كنم، مى‌دانم كه ممكن است ديگر در دنيا نباشم. با وجود اينكه مى‌دانم اين دنيا دوست‌داشتنى و زيباست، اين مطلب را تاكنون دريافته‌ام كه زيبايى دنيا چون كفى است و همچون سرابى است فريبنده و آخرت زيباتر؛ گرچه اين دنيا زيباست، ليكن ماندنى نيست. آنچه مى‌ماند آخرت و زندگانى در آن سراست.

اشكهاى شوق همچون باران بهارى از ديدگانم روان است و اين دعاها در لبانم زمزمه مى‌شود كه "اللهم ارزقنى توفيق‌الشهادة فى‌سبيلك"یعنی خداوندا شهادت در راه خودت‌ را كه مختص حاميان درگاهت است به من عطا فرما. خداوندا گناهانم را كه مانند دوده قلبم را سياه كرده بر من ببخشاى. تو خانواده‌ام اگر روزى توفيق ديدن اماممان را پيدا كرديد، به او بگوييد كه سربازى داشتى كه آرزوى ديدنت را داشت. اما گناهانش باعث شد كه نتواند تو را ببيند. به او بگوييد كه برايم دعا كند كه خداوند گناهان مرا ببخشد.

امت اسلامى: آگاه باشيد و بدانيد كه نعمت‌هاى باريتعالى در سرزمين ايران همچون باران روان است. بدانيد قدر و منزلت اين نعمت را. برايش دعا كنيد كه ان‌شاءالله تا انقلاب مهدى او را حافظ باشد. 

واى بر شما از خدا بى‌خبران، به شما كوردلان اين توصيه را دارم كه اگر چنانچه عليه اين انقلاب كه خون‌بهاى هزاران شهيد غرق به خون تپيده است، حركتى كنيد، در خط يزيد و مشركين گام برداشته‌ايد و خود را آزار مى‌دهيد، چون حق پيروز است و باطل نابود. يزيديان تاريخ نابود و روسياهان هرگز روى عزت را نخواهيد ديد.

والسلام عليكم و رحمة‌الله و بركاته - هاشم(فرشاد) اعتمادى - 9/9/65

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان