کد خبر: ۱۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
وصیت‌ نامه شهید علی اقبالی:

آرزویم مرگ در راه خداوند است

خداوند تبارک و تعالي را شکر مي‌کنم که در رخت خواب مرگ به سراغم نفرستاد و اميدوارم که اين حقير را حلال کرده باشيد.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، در این شماره بخشی از وصیت‌نامه شهید اقبالی از شهدای شهرستان مرودشت منتشر می‌شود. 
شهید علی اقبالی
نام مستعار میرزاعلی
نام پدر امراله
شماره شناسنامه 5
تاریخ تولد 2/1/1328
محل تولد مرودشت-شمس آّبادبرزو
متأهل : تعداد فرزندان 5
میزان تحصیلات تکمیلی نهضت
شغل کارگرکارخانه آزمایش
مسئولیت در جبهه رزمنده
محل شهادت : حاج عمران-عملیات والفجر2
تاریخ شهادت 17/6/1362
یگان اعزامی بسیج
محل دفن -مرودشت
نحوه شهادت ترکش خمپاره به سروگردن

وصیت نامه علی اقبالی

بسم الله الرحمن الرحيم

  اينجانب علي اقبالي با آگاهي کامل و مسئوليت‌هايي که در برابر خون شهيدان داشتم اين جهاد في سبيل الله را انتخاب کردم و به فرمان امام والا مقام عازم جبهه‌هاي حق بر عليه باطل شدم و اميدوارم که همسرم همچون زينب صبر و استقامت داشته باشد و بچه‌ها را نگهداري کند و آنها را در مسير انقلاب اسلامي حرکت دهد.

 از لطف‌علي عزيزم مي‌خواهم که راهم را ادامه دهد همسر عزيزم يادت باشد که خداوند منان با صابران است هميشه نمازت را اول وقت بخوان و هر وقت به ياد کشته شدن من افتادي براي امام حسين (ع) و زينب اسير گريه کن و هيچ وقت فکر نکن آنهايي که در راه خدا جهاد کردند و کشته شدند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزي مي خورند.

 خداوند تبارک و تعالي را شکر مي‌کنم که در رخت خواب مرگ به سراغم نفرستاد و اميدوارم که اين حقير را حلال کرده باشيد، اميد است بعد از من زندگاني را با کامل راستي و سرپرستي از بچه‌ها بگذرانيد.

همسر عزیزم در دعاهایت امام و رزمندگان اسلام يادت نرود براي آخرين بار خدمت شما همسر عزيز و 4 فرزند مهربانم سلام مي‌رسانم . 

والسلا عليکم و رحمة و برکاته

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان