کد خبر: ۱۵۸۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

از خبر آتش‌سوزی در فرودگاه شیراز تا اصل ماجرا به روایت مدیر کل فرودگاه‌های فارس

دقایقی پیش خبری مبنی بر آتش‌سوزی در سالن پروازهای خارجی فرودگاه شیراز از سوی سرپرست اتش‌نشانی شیراز و در گفتگو با خبرنگار ایرنا منتشر شد که مدیر کل فرودگاه‌های فارس آن را به گونه دیگری روایت کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، دقایقی پیش خبری مبنی بر آتش‌سوزی در سالن پروازهای خارجی فرودگاه شیراز از سوی سرپرست اتش‌نشانی شیراز و در گفتگو با خبرنگار ایرنا منتشر شد .

در این خبر به نقل از هادی عیدی‌پور آمده است که طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز دوشنبه شب دچار آتش‌سوزی شد و تعدادی از کارکنان نیز در این محل محبوس شده اند.

 عیدی پور افزود: حادثه آتش‌سوزی در طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز اعلام شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز تیم های امدادی و عملیاتی ایستگاه های ۳، ۱۲ ، ۷، ۱۰ و ۱۳ با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام کرده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اضافه کرد: براساس اعلام حاضرین تعدادی از پرسنل در طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز محبوس شده اند که آتش نشانان شیرازی سریع برای نجات این افراد وارد عمل شده‌اند.

در برخی خبرها تیز اعلام شده بود که تعدادی از کارکنان محبوس شدند.

این در حالی است که خبرنگار شیرازه طی تماس تلفنی با کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس روایت را به گونه دیگری شنید.

کشاورز به خبرنگار این رسانه گفت:  اول که آتش‌سوزی رخ نداده و تنها اتصال کابل باعث پخش شدن دود شده، همچنین این اتفاق ربطی به سالن پروازهای خارجی نداشته و در یک اتاق بخش اداری صورت گرفته و هیچ یک از همکاران محبوس نشدند و همگی در سلامت کامل هستند .

به گزارش شیرازه، خبرگزاری ایرنا لحظاتی پس از اطلاع از اصل ماجرا خبر اولیه را ویرایش کرد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0
قبلا می گفتند یک کلاغ و چهل کلاغ
حالا شده یک کلاغ و چهل هزار کلاغ
باید با بازار شایعات و شایعه پراکنان که عمدتا ضد انقلاب یا افراد نادان هستند برخورد شود