کد خبر: ۱۵۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

اثربخشی اعتبارات باید حداکثری شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه استان گفت: با مدیران بانک‌هایی که ترک فعل کرده اند برخورد قاطع قضایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محسن ربانی زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه استان گفت: همه بانک‌های عامل استان با تلاش و همت مضاعف سعی کنند با توجه به اعتبارات تخصیصی، جذب حداکثری و مطلوب داشته باشند.

ربانی زاده اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با دقت نظر و مدیریت زمان نسبت به  پیش‌بینی تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد استان، اهداف و برنامه‌ها را به شکلی دنبال کنند تا انحراف و عدول از مسیرهای برنامه‌ریزی شده و اولویت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی نداشته باشیم.

معاون استاندار از اداره تعاون، کار و رفاه  اجتماعی خواست نسبت به اعلام گزارش روزانه بانک‌ها از طریق سامانه پیامکی یا پیام رسان‌های مجاز از لحاظ تعداد طرح و مبلغ اعتبارات اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم جمع‌بندی نهایی و ارزیابی کیفی و مطلوبی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر اینکه مدیران بانک‌هایی که کمتر از ۵۰ درصد جذب اعتبار داشته‌اند باید شخصاً در جلسات هماهنگی و رصد پیشرفت کار حضور پیدا کنند، تصریح کرد: بانک‌هایی که کمتر از ۱۰ درصد جذب اعتبارات داشته‌اند با توجه به اختیارات کمیته نظارتی و راهبری ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام مصداق ترک فعل و اهمال در انجام وظایف به دادستانی معرفی می شوند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان