کد خبر: ۱۵۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

امضای تفاهم نامه بنیاد برکت با دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از امضای تفاهم نامه همکاری یک‌ساله مشترک بنیاد برکت با مدیریت توسعه فناوری سلامت این معاونت خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،محمدهاشم هاشم‌پور،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداف امضای این تفاهم نامه را در راستای ارتقای سطح توانمندی و مهارت‌های شغلی از طریق ایجاد هسته‌های فناور و اشتغال نوین پایدار عنوان کرد.

هاشم‌پور افزود: مجموع تعهدات بنیاد برکت در این تفاهم نامه، ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل است که بازپرداخت آن به صورت قسطی و با بیشینه زمان ۶۰ ماهه است.
این عضو هیات رییسه دانشگاه بیان کرد: جامعه هدف این تفاهم نامه، اقشار جویای کار با اولویت دانش آموختگان دانشگاهی دارای اندیشه‌های فناورانه با قابلیت تجاری سازی، به تشخیص مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شامل پارک فناوری سلامت، مرکز شتاب دهنده و نوآوری و مراکز رشد است.

هاشم‌پور گفت: طرح‌های اشتغال زایی، پس از تایید اولیه هر یک از واحد‌های دانشگاهی پیشگفت، به بنیاد برکت ارجاع و در صورت دریافت تاییدیه نهایی، به بانک معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان