کد خبر: ۱۵۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس خبر داد:

ایجاد ۵۰ کمپ مطالعاتی دانش‌آموزی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در شیراز

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از ایجاد۵۰ کمپ مطالعاتی دانش‌آموزی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در شیراز خبر داد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، فرشید قاسمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از ایجاد۵۰ کمپ مطالعاتی دانش‌آموزی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در شیراز خبر داد و گفت: این کمپ‌ها با توجه به افزایش ترددها در منازل طی ایام نوروز و با هدف استفاده دانش آموزان برای انجام مطالعه درسی و حفظ و ارتقاء سطح آمادگی افرادی که در آستانه کنکور هستند، ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران، معاونین و دبیران گرداننده این کمپ ها هستند، افزود:  این کمپ‌ها همچنین با هدف رفع مشکلات درسی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است.  

قاسمی ادامه داد: در این کمپ‌ها دانش‌آموزان با انواع سئوالات و اینکه کدام مباحث از اهمیت بیشتری در کنکور برخوردار است، آشنا می‌شوند که در نهایت این امر  منجر به ارتقاء نمرات دانش‌آموزان در  امتحانات نهایی و کنکور خواهد شد. 

وی گفت: دانش اموزان می توانند سئوالات مطرح شده در بسته های آموزشی که قبلا در سایت  https://konkoor.farsedu.ir/ بارگذاری شده است را به صورت گروهی حل کنند و از معلمان برای رفع اشکالات احتمالی کمک بگیرند.  

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: این کمپ های مطالعاتی دانش‌آموزی تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان برای اطلاع از نشانی آنها می‌توانند از طریق سایت آموزش و پرورش اقدام کنند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان