کد خبر: ۱۵۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تعلل در تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی اجحاف در حق مردم است

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تعلل در تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی تامین اجتماعی ابراز گلایه کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،جعفرقادری،رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از شرکت خانه سازی و سازمان تامین اجتماعی به‌خاطر تعلل در برگزاری مناقصه مرحله دوم تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در شیراز ابراز گلایه کرد.

نماینده شیراز با بیان این‌که در استان‌هایی مثل استان خوزستان قریب به ۱۰ بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد درحالیکه در فارس فقط یک بیمارستان تامین اجتماعی فعال است و بیمارستان دوم تامین اجتماعی در دست ساخت است ناراحتی خود را از بی‌عدالتی در توزیع بیمارستان‌های تامین اجتماعی بیان کرد.

 قادری با اشاره به این‌که استان فارس استان وسیع و گسترده‌ای است و تعداد افراد زیر پوشش تامین اجتماعی  در این استان از بسیاری از استان‌های هم جمعیت بیشتر ولی تعداد بیمارستان‌های فارس از خیلی از استان‌های کم جمعیت هم کمتر است از متولیان سازمان تامین اجتماعی خواست تا در تکمیل بیمارستان دوم تامین اجتماعی فارس تسریع نمایند.

 این مقام مسئول با بیان این‌که در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بیمه شده هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازد و عدم وجود بیمارستان تامین اجتماعی در استان بیشترین اجحاف را متوجه بیمه شدگان تامین اجتماعی در فارس کرده است از این بی‌عدالتی ایجاد شده ابراز گله‌مندی و شکایت کرد.

 قادری از این‌که متولیان امر دلیل تاخیر خود را در برگزاری مناقصه مرحله دوم،طولانی بودن تاییدیه های شهرداری اعلام کرده‌اند گله کرده و به آن‌ها اطمینان داد که شهرداری در کمک به تسریع در ساخت از هیچ‌گونه همراهی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش شیرازه، اسکلت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در فارس به اتمام رسیده و تکمیل باقیمانده عملیات ساختمانی دو سال زمان خواهد برد.

تعلل در تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی اجحاف در حق مردم است

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان