کد خبر: ۱۵۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
حوادث فارس؛

۱۷ کشته و مجروح در سه حادثه رانندگی در استان فارس

مسئول روابط عمومی اورژانس شهرستان جهرم گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در جهرم دوزه و محور خفر_شیراز دو کشته و ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حوادث پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محمد رحمانیان، مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم گفت: ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه عصر روز گذشته تصادف دو موتور در محور جهرم دوزه دو مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.

او گفت: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند و مصدومان بعد از اقدامات درمانی اورژانسی به بیمارستان پیمانیه منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس شهرستان جهرم گفت: همچنین در ساعت ۱۹ امروز تصادف تریلی و پراید در محور خفر _شیراز (دو راهی اسماعیل آباد) ۴ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.

رحمانیان گفت: مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس ضمن اقدامات درمانی اورژانسی مناسب به بیمارستان خفر اعزام شدند.

تصادف رانندگی در محور خرم بید – قادرآباد ۴ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو پژو در محور خرم بید – قادرآباد به سمت باغ صفا، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند، ادامه داد: فرد مصدوم پس از دریافت درمان اولیه به بیمارستان قادرآباد انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

تصادف سه خودرو در شیراز منجر به مرگ چهار نفر شد
 رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: تصادف سه خودرو در مسیر قلات به کودیان شهرستان شیراز منجر به کشته شدن چهار نفر شد.

عبدالهاشم دهقانی افزود: یک فقره تصادف رانندگی در بعد از ظهردیروز بین سه دستگاه خودروی سواری نیسان، ساینا و پراید در محور قلات به کودیان، چهار کشته به دنبال داشت.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های استان فارس بیان کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان به محل سکونت خود، شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان