کد خبر: ۱۵۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، برنامه‌های پیش‌بینی شده در این استان به مناسبت روز جهانی قدس را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بعدازظهر دوشنبه ۲۱ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با ۲۵ فروردین مراسم راهپیمایی در بیش از ۸۰ نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شدت گرفتن درگیری‌های داخلی در سرزمین اشغالی، آن را حرکت رژیم اشغال‌گر قدس به سمت اضمحلال ارزیابی و اضافه کرد: شعار روز جهانی قدس امسال "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" تعین شده است.

ملک‌مکان با اعلام مسیرهای راهپیمایی در شهرستان شیراز، بیان کرد: مردم انقلابی روزه‌دار روز جمعه ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی خود را در شیراز، از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز می‌کنند و با عبور از خیابان‌های لطفعلی‌خان زند و ۹ دی، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین یادآور شد که شهروندان ساکن شهرها و شهرک‌های شمالغرب شیراز، در همان مناطق مراسم راهپیمایی را برگزار و در مصلاهای نماز جمعه تجمع خواهند کرد.

وی ادامه داد: سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی این مراسم در شیراز خواهد بود و پس از آن نیز، روزه‌داران انقلابی در نماز دشمن شکن جمعه شرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس با اشاره به برپایی غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی در شیراز، گفت: در ۴ نقطه گروه‌های سرود دانش آموزی را خواهیم داشت.

ملک‌مکان ادامه داد: غرفه‌ای برای کودکان با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان به همراه غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب با تخفیف برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین از راه‌اندازی کمپین و پویش‌های مجازی، فضاسازی محیطی و ... به مناسبت این روز خبر داد و یادآور شد که در مراسم روز جهانی قدس شیراز خانواده‌های ۲ شهید مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان