کد خبر: ۱۵۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد:

تامین ۴ هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از چهار هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تأمین شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس ازتامین ۴هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: فارس در طرح نهضت ملی مسکن باید ۱۵۰ هزار واحد احداث کند که عدد قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد امسال عملیات اجرایی ساخت ۵۰ درصد از کل واحدهای پیش‌بینی شده باید آغاز شده باشد، افزود: این مساله به فرمانداران ابلاغ شده و فرمانداران مکلف‌اند که نسبت به تشکیل جلسات شورای مسکن شهرستان با هماهنگی مدیران راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی شهرستان‌ها اقدام کنند.

طالبان ادامه داد: در فارس ۴۳۹ هزار متقاضی ثبت نام کردند که ۱۴۷ هزار و ۲۵۵ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اینکه از بین کل متقاضیان ۵۷ هزار متقاضی مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را واریز کرده‌اند، گفت: تاکنون برای ۳۳ هزار واحد مسکونی، پروانه ساختمانی اخذ و در زمینه عملیات اجرایی برای ۱۸ هزار واحد فونداسیون احداث شده است.

طالبان با قدردانی از اهتمام استاندار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس، گفت: بر اساس آخرین رتبه بندی اعلامی، فارس در اجرای نهضت ملی رتبه ۱۴ و بین استان‌های بزرگ رتبه نخست را دارا است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان