کد خبر: ۱۵۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
استاندار فارس:

ارتش جمهوری اسلامی در تأمین امنیت جامعه و مرزهای کشور عملکرد خوبی داشته است

استاندار فارس گفت: دشمن هیچ‌گاه به فکرش هم خطور نمی‌کند که به مرزهای کشور نزدیک شود، چرا که ارتش جمهوری اسلامی در تأمین امنیت جامعه و مرزهای کشور اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس صبح امروز سه‌شنبه 29 فروردین در آئین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب ارتش فارس بیان کرد: هر زمان در کشور که مردم نیازمند کمک بودند این ارتش بود که در راستای امدادرسانی و کمک کردن به مردم پیش قدم شده و همواره توانسته اقدامات خوبی به مردم نیازمند جامعه ارائه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داده است شاهد هستیم که دشمن هیچ‌گاه به فکرش هم خطور نمی‌کند که به مرزهای کشور نزدیک شود این موضوع نشان دهنده آن است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت جامعه و مرزهای کشور اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

ایمانیه در خصوص ویژگی‌های نیروهای مسلح از زبان مقام معظم رهبری عنوان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیروهای مسلح ایران زینتی برای مردم و کشور بوده این در حالی است که رفتار نیروهای مسلح بیانگر آن است که این نیروها برخاسته از مردم، کارآمد و با ایمان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی در تأمین امنیت جامعه و مرزهای کشور عملکرد خوبی داشته است

استاندار فارس ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های نیروهای مسلح این‌گونه عنوان کردند که «نیروهای مسلح پشتیبان ملت هستند» این در حالی است که اگر کشوری می‌خواهد در عرصه‌های جهانی مستقل باشد باید نظام سیاسی مردمی و نیروهای نظامی مقتدری داشته باشد.

ایمانیه در پایان اظهار کرد: نظر به اقداماتی که نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند می‌توان گفت نیروهای مسلح ایران حزب‌الله هستند که با استفاده از تجارب گذشته بخصوص دفاع مقدس برای بهبود جامعه تلاش می‌کند.

 انتهای پیام/
منبع: مهر
نظرات بینندگان