کد خبر: ۱۵۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

اجرای جشن روزه‌اولی‌های با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر در قیروکارزین

مراسم معنوی جشن روزه اولی ها با شرکت بیش از 200 دانش‌آموز دختر از مدارس مختلف شهر قیر در فضایی خاطره انگیز در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مراسم معنوی جشن روزه‌اولی‌ها با شرکت بیش از 200 دانش‌آموز دختر از مدارس مختلف شهر قیر در فضایی خاطره انگیز در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

این مراسم با هدف تشویق روزه‌اولی‌ها و انس و الفت هرچه بیشتر با ماه مبارک رمضان اجرا شد تا اولین ماه رمضان فرشتگان کوچکی که به مهمانی ماه خدا آمده‌اند خاطره و روزی به یاد ماندنی در ذهن خود به یادگار داشته باشند.

جشن روزه‌اولی‌ها با تلاوت آیات قران کریم شروع شد. سپس گروه نماهنگ  ندای غدیر امام شهر دو سرود امیری حسین و آقای مهربانی را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

سپس فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین از مدیران مدارس و واحدهای بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش که در برگزاری این محفل زیبا همکاری  داشتند تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم دانش‌آموزان دختر حاضر در این محفل نماهنگ روزه اولی با صدای محمد حسین پویان فر را در فضای دلنشین هم خوانی کردند.

این برنامه با اجرای روایت قصه‌های قرآنی و برگزاری مسابقات دینی و شاد توسط حاج آقا دلجو با جایزه  همراه بود.

پس از اتمام جشن روزه اولی ها دختران دانش آموز با برپایی نماز جماعت در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک الهادی شهر قیر در ضیافت افطاری شرکت کردند.

مراسم جشن روزه اولی ها به همت حوزه بسیج دانش آموزی و گروه فرهنگی جهادی راه آسمان و با همکاری  اداره آموزش و پرورش شهرستان ،معاونت اجتماعی و تعلیم و تربیت سپاه قیروکارزین برگزار گردید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان