کد خبر: ۱۵۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اردیبهشت به کجا سفر کنیم؛

اکثر افراد بهترین زمان را برای سفر به شیراز اردیبهشت می‌دانند

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، اردیبهشت را اکثر افراد بهترین زمان برای سفر به شیراز می‌دانند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اردیبهشت را بهترین زمان برای سفر به شیراز می‌دانند؛ اردیبهشتی که در آن هم از شلوغی نوروز خبری نیست و هم شکوفه‌های بهار نارنج، گل‌های رز و بابونه زیبایی آن را دوچندان کرده و جشنواره گل‌ها را در این شهر باشکوه به راه انداخته‌اند.

اکثر افراد بهترین زمان را  برای سفر به شیراز  اردیبهشت می‌دانند

اردیبهشتی که می‌توان در هوای عطرآگینش از دروازه قرآن گذشت، به زیارت شاهچراغ (ع) رفت، راهی حافظیه و سعدیه شد. امسال شروع اردیبهشت با تعطیلات ایام عید فطر همزمان شد و همین مسئله مسافران بسیاری را از شهرهای مختلف کشور به استان فارس کشاند.

روح الله روانشاد، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: با آغاز موج دوم سفرهای بهاری شاهد حضور چشمگیر و افزایش قابل توجه مسافران بوده ایم .

اکثر افراد بهترین زمان را  برای سفر به شیراز  اردیبهشت می‌دانند

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: حدود 100 کلاس از مدارس فارس وارد مدار خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران شد؛ ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز در این زمینه تلاش قابل توجهی داشته و مدارس بسیاری را در این ایام در اختیار مسافران و گردشگران قرار داد.

اکثر افراد بهترین زمان را  برای سفر به شیراز  اردیبهشت می‌دانند

روانشاد پیرامون اینکه اردیبهشت را اکثر افراد بهترین زمان برای سفر به شیراز می‌دانند، افزود: کمپهای شهرداری هم راه‌اندازی و به ظرفیت اقامتی فارس اضافه شد و مهمانسراهای دولتی نیز برای پذیرش آمادگی داشت. در حقیقت، افزون بر تأسیسات گردشگری از جمله هتلها و اقامتگاه ها، اماکنی مانند مهمانسراها و خانه معلم ها هم برای اسکان مسافران پیش بینی شد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیراز ، اردیبهشت ، سفر
نظرات بینندگان