کد خبر: ۱۵۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
توسط مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:

چهاردهم اردیبهشت‌ماه زمان برگزاری اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزی در فارس

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: اجلاسیه استانی نماز دانش‌آ‌موزی با حضور دانش‌آموزان برگزیده حوزه نماز، چهاردهم اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد خلیل عسکری  مدیر کل آموزش و پرورش فارس در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی اظهار کرد: اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزی روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولین استانی و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار و از برگزیدگان حوزه نماز تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: برگزاری اجلاسیه نماز نه یک وظیفه اداری است بلکه یک کار قلبی است که باید همه ما نهایت تلاش را داشته باشیم.

عسکری همچنین به اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزی در شیراز نیز اشاره و تصریح کرد: اجلاسیه سراسری نماز باید با برنامه‌ریزی دقیق و با تعامل با سایر دستگاه‌ها انجام شود.

اعلام زمان برگزاری اجلاسیه استانی نماز دانش آموزی در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر تقسیم کار دقیق در برگزاری اجلاسیه، ادامه داد: مرحله استانی اجلاسیه که ویژه دانش‌آموزان برگزیده استان است با رویکرد دانش‌آموز محوری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجلاسیه سراسری نماز باید دارای پیام برای مخاطبان باشد و به بهترین نحو برگزار شود.

وی ادامه داد: یک هفته منتهی به برگزاری اجلاسیه کشوری، روزانه یک برنامه با مشارکت اولیا ، دانش‌آموزان، تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگی، معلمان و ...، برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان