کد خبر: ۱۵۹۱۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
معاون فرهنگی شهرداری شیراز:

هیچ مجوزی جهت برگزاری دو و میدانی شهری بانوان صادر نکرده‌ایم

معاون فرهنگی شهرداری شیراز در پی انتشار خبر شیرازه در خصوص هنجارشکنی در برنامه روز شیراز واکنش نشان داد و گفت: هیچ مجوزی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری صادر نشده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمدعلی چوبینی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در پی انتشار خبری مبنی بر اتفاقات رخ داده در شهر شیراز، در برنامه دو و میدانی شهری بانوان که به مناسب روز  شیراز برگزار شد، واکنش نشان داد و ادعا کرد که این برنامه بدون هماهنگی و علی رغم مخالفت این مجموعه برگزار شده است.

چوبینی در جوابیه‌ای که در اختیار شیرازه گذاشت، نوشت:

سردبیر محترم خبرگزاری شیرازه

با سلام و احترام

 در رابطه با خبری که در خصوص دو شهری بانوان در این خبرگزاری انعکاس داده شده است نکاتی جهت استحضار و تنویر افکار عمومی به شرح ذیل معروض می دارد. 

۱- از هفته‌ها قبل که برگزار کنندگان برنامه مذکور بدون هماهنگی نشان شهرداری را در پیش تبلیغات خود به طور غیر رسمی استفاده نمودند، این سازمان طی مکاتبه‌ای مراتب اعتراض خود و برائت از آن تبلیغ و مخالفت و عدم همکاری در دو شهری بانوان را به دلایل متعدد به فرمانداری شیراز اعلام نمود و بصورت تلفنی نیز مراتب مخالفت  و عدم مشارکت و همکاری با برگزارکنندگان برنامه را به معاون محترم سیاسی فرمانداری شیراز اعلام داشته که می‌توانند شهادت دهند.

 ۲_اساسا شهرداری شیراز مرجع دادن مجوز فعالیت‌های فرهنگی این چنینی نمی‌باشد و خود سازمان فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود مراحل اداری مرسوم را از طریق دستگاه‌های قانونی دنبال می کند.

 ۳_در نشست خبری برنامه‌های هفته شیراز اعلام شد که برنامه های متنوع و مختلفی در این هفته توسط دستگاه‌ها و ادارات مختلف برگزار می شود که هر کدام متولیان یا مجریان خاص خود را دارد 

۴_ضمنا برنامه شهرداری شیراز در آغازین ساعات روز جمعه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ صبح  در محل گلزار شهدا و ادای احترام و گلباران قبور شهدا توسط مدیران شهرداری و برخی اعضا شورای شهر و سپس در ساعت ۸:۳۰ غبار روبی مضجع شریف حضرت احمد ابن موسی و سید علاءالدین حسین انجام و درادامه بازدید از بافت تاریخی شیراز با همراهی رئیس و برخی اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس و سپس شرکت در میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه بوده است.

با احترام 
محمدعلی چوبینی
ريیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز

به گزارش شیرازه، بر اساس قانون مطبوعات، این رسانه صرفا جوابیه معاون فرهنگی شهرداری را منتشر کرده است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
برنامه های شهرداری واسه سلیقه هایی که اینجوری می پسندن برنامه های ادارات دیگه هم برای سلیقه های دیگه. چرا فکر میکنید همه باید سلیقه شما رو بپسندن؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
مثلی می گوید شکست یتیم است و پیروزی هزاران پدر دارد
کار اداره ورزش شیراز قابل توجیه نیست
اما
سازمان فرهنگی شهرداری هم کاری نکرده است
حضور چند نفر در گلزار شهدای عزیز و بازدید از بافت تاریخی و شرکت در نماز جمعه اینها کارهای معمول است
مثلا اگر روز شیراز نبود این دوستان زیارت قبور شهدا نمی رفتند یا نماز نمی خواندند حتی بازدید از بافت تاریخی
اعضای شورای شهر هر روز این کار را می کنند چون شورا در بافت تاریخی است