کد خبر: ۱۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس بسیج اساتید کشور

دفاع جانانه در مقابل دشمن سند کارآمدی نظام است

رئیس بسیج اساتید کشور نهادهای برآمده از انقلاب که توانسته دفاع جانانه در مقابل دشمن داشته باشد را به عنوان مصداق روشن کارامدی و ناکارآمدی نظام دانست
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست با اساتید بسیجی استان فارس با اشاره به نام و یاد شهدا و نقش شهدا در بقاء انقلاب، اظهار داشت: نقش اساتید شهید در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی قابل توجه است و امید است که این باور در دانشگاه ها امتداد یابد.

در ادامه این نشست که در قالب گفتگو محور ادامه یافت اساتید نسبت به مطالبات، انتظارات و مشکلات اساتید، مسائل دانشگاه ها و بسیاری از مسائل دیگر، دیدگاههای خود را مطرح کردند. 

 مردانی ساختار نظام و نهادهای برآمده از انقلاب که توانسته دفاع جانانه در مقابل دشمن داشته باشد را به عنوان مصداق روشن کارامدی و ناکارآمدی نظام دانست و گفت: این مهمترین سند کارامدی نظام است.

وی در بخشی از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: ماموریت  بسیج اقتضایی و نه ساختارمند است و اگر اساتید پای کار باشند می‌توانند تحول ایجاد کنند.

رئیس بسیج اساتید کشور، افزود: اگر محور برخورد بسیج  نقد منصفانه، رصد هوشمندانه و حمایت حکیمانه همراه با ارائه بسته های سیاستی باشد، می‌تواند کشور را به جایگاه واقعی خود سوق دهد.

انتهای پیام/

نویسنده :
محمدرضا رحیمی
نظرات بینندگان