کد خبر: ۱۵۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خطاب به دستگاه قضا:

با متخلفان و اشرار برخورد قاطع صورت گیرد

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری از دستگاه قضایی و جریان‌های حاکمیتی خواستار برخورد قاطع با متخلفان و اشرار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، ابان ماه سال گذشته و با اوج‌گیری اغتشاشات عده‌ای اراذل و اوباش از فرصت استفاده کرده و با خط گرفتن از شبکه‌های معاند دست به وحشیانه‌ترین اقدامات زدند.

یکی از اقدامات شرم آور و وحشیانه که توسط سه تن از اشرار مسلح در خانه اصفهان صورت گرفت، به شهادت رساندن ایماایل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه اصفهان و دو نفر از نیروهای مردمی بسیج به نام محسن حمیدی و محمد کریمی بود.

پس از بررسی‌های اطلاعاتی درباره عاملین این حادثه تروریستی، صالح میرهاشمی بلطاقی، مجید کاظمی شیخ‌شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی دستگیر و پرونده پس از بررسی، به دادگاه ارسال و در نهایت حکم اعدام آن‌ها (یک نفر به جرم  قتل و دو نفر به جرم کشیدن سلاح، محاربه و شرکت در عملیات تروریستی) در دیوان عالی کشور تایید شد.

در این راستا ضد انقلاب در تلاشند جای جلاد و شهید را عوض کنند. اما آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با شیرازه، بر برخورد قاطع با چنین اشراری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آنچه روشن است این اغتشاشاتی که ایجاد شد مسائل عادی نبود، گفت: مشخص شد که همه این اتفاقات از برنامه‌ریزی‌های دقیق دشمنان بود که طراحی‌های گسترده اقتصادی،اجتماعی ،فرهنگی و دیگر زمینه‌ها و امکانات استفاده کردند که نظام را به زانو در بیاورند.

آیت‌الله کلانتری اضافه کرد: این روشن است و نباید در شک و تردید باشند ،گرچه بعضی‌ها هنوز در خوابند، اما علی ایحال این قضایا نشانگر توطئه دشمنان است و به دلیل استحکام و مبنایی بودن اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی این جریانات همانند دیگر موارد فروکش کرد و حالا که  ازرش‌ها و آرمان‌های انقلاب بیشتر خود را نمایان کرده، جا دارد که دلسوزان نظام اندیشمندان و دیگر قشر تاثیرگذار جامعه در این مساله و از همه مهمتر تنبیه و اجرای احکام الهی درباره عاملان و تشویق کنندگان این قضایا تامل بیشتری کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه اینچنین بوده و هر وقت که نظام اسلامی از خود اقتداری نشان داده است عده‌ای غافل یا از روی اگاهی به مخالفت می‌پردازند، اظهار کرد: بدیهی است که نظام اسلامی  و جریان‌های حاکمیتی ورود کنند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان خدمتگذار یکی از احاد شریف مردم فارس تاکید می‌کنم که دستگاه‌های قضایی و امنیتی و اجرایی باید قاطعانه و بدون هیچ‌گونه مماشات با این‌گونه افراد برخورد کنند، تا شاید دفاع از امنیت صورت گرفته باشد.

 ایت‌الله کلانتری خطاب به دستگاه قضایی عنوان کرد: خواسته‌های خانواده معظم شهدا ،فرهیختگان و دلسوزان و مردم ولایی و ارزشی این است که برخورد قاطعانه صورت گیرد بلکه امنیت و آرامش مردم نهادینه شود.

انتهای پیام۲۲۴۲۲۴
نظرات بینندگان