کد خبر: ۱۵۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون سیره معمار کبیر انقلاب است

درحالی با ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های ایشان روز به روز ندای حق طلبی نه تنها از کشور‌های همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها به گوش می‌رسد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حقیقت این است که با هجرت آسمانی خمینی کبیر بیش از پیش با تفکرات آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی‌غروب آشنا شده و هر سال فقدان وجودیش را احساس کرده است.

امام راحل (ره) شخصیتی بی‌مانند و نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی بود و بی‌شک عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران مقام معظم رهبری است.

 در حالی با ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های  ایشان روز به روز ندای حق طلبی نه تنها از کشور‌های همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها به گوش می‌رسد و امید داریم  به زودی زود این فریاد‌های عدالت خواهانه با  نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شود. 

امام خمینی (ره) مومن به راه و هدف خود بود و با نور ولایت مسیر را دقیق می‌شناخت و به پیش می‌رفت و طبق وعده ایشان مردم آمریکا هم مانند سایر ملت‌های انقلابی بیدار می‌شوند که اکنون طبق اتفاقات اخیر ، بحول و قوه الهی و مدد ارواح تابناک شهداء شاهد افول این ابرقدرت پوشالی هستیم. 

آنجه که ملت‌ها را می‌سازد فرهنگ صحیح است که امام راحل برای آموزش این فرهنگ صحیح به مردم یک شناخت عمیق نسبت به توده مردم داشت و توانست آن‌ها را در جهت اهداف خود به حرکت در آورد که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد. 

یکی از چند ویژگی بارز حضرت امام انطباق کامل قول و عمل ایشان است به نحوی که در حرف و عمل یکی بود که مسئولین می‌بایست این خصوصیات  را سرلوحه کار خود قرار دهند بلکه رهروان راستین انقلاب خمینی کبیر باشند،

نویسنده: سعید برزگر، فعال رسانه


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان