کد خبر: ۱۵۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
امام جمعه موقت مرودشت در گفتگو با شیرازه:

مکتب خمینی کبیر بر پایه حق‌محوری و عدالت است

امام جمعه موقت مرودشت گفت: انقلاب خمینی کبیر که نظام سلطه را در هم کوبید به‌ عنوان یک انقلاب معنوی شناخته شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت شهرستان مرودشت در مصاحبه با این رسانه در خصوص مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد: راه امام خمینی (ره) راه مبارزه با ظالمین دنیا و مکتب ایشان برپایه حق محوری و عدالت است

 وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم این مکتب و انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان علیه‌السلام متصل شود تا مظلومین دنیا در سراسر جهان با آرامش کامل زندگی کنند و خداوند ریشه ظالمین را نیست و نابود کند.

کلانتری انقلاب خمینی کبیر که نظام سلطه را در هم کوبید به‌ عنوان یک انقلاب معنوی نام برد و افزود: انقلاب امام خمینی(ره) توانست نظام شاهنشاهی را از بین ببرد و نظام جمهوری اسلامی ایران را برپا کند که امید همه مسلمانان جهان است و آن را پشتیبان و یاور خود می‌دانند و این برای ما خیلی با ارزش است.

امام جمعه موقت شهرستان مرودشت همچنین بیان کرد: چون انقلاب ما اسلامی است و مبنای آن برعدالت و حق‌محوری است از آن به عنوان اولین انقلاب جهانی برپایه ایمان، عزت، عدالت نام می‌برند و این حق‌محوری موجب پایداری این نظام شده است.

وی از حال و هوای ایام رحلت امام خمینی (ره) تصریح کرد: زمانی که صبح 14خرداد 1368 خبرنگار از رحلت امام خمینی (ره) خبر داد همه مردم ایران و جهان اسلام درغم فرو رفت همه ناله و گریه می‌کردند غم و عزا بر همه جا حاکم شد و روز بسیار تلخی بود که هیچگاه در اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد. 

وی در ادامه افزود: اما با تصیمم بجای مجلس خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبری حفظه‌الله آرامش بر ایران و جهان اسلام و دنیا سایه افکند و همه خداوند بزرگ را شاکریم که ایشان سکان این انقلاب الهی را به دست گرفتند.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان