کد خبر: ۱۵۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

رحلت امام خمینی، قیامتی که بغض دنیا را شکست

امام خمینی پرچمی را از پیامبر ارث برد که با دستان علی زمانه به صاحب اصلی ایشان حضرت مهدی موعود تحویل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،وقتی در کتاب‌ها از اسلام می‌خواندیم ، همیشه یک وهم تمام وجودمان را می‌گرفت وهمی ناشناخته و عجیب .

هیچگاه فکر نمی‌کردیم اسلام ۱۴۰۰ سال پیش را با آن همه سنگینی رسالت جز در نوشته‌ها خواند یا صرفا از زبان دیگران شنید و به همین اندازه بسنده کرد . 

 امام خمینی یک انسان عادی و معمولی نبود یک پدیده خاص و ظهور یک مکتب بزرگ الهی بود .

 روح الله خمینی مکتبی را به دنیا معرفی کرد که تمام پیامبران و امامان معصوم فقط توانسته بودند در حد قبیله و یا شاید کشور و منطقه‌ای گسترش دهند .

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک حکومت و یک پرچم با نشانه الله را به جهان معرفی کرد و خبر از ظهور مکتبی می‌داد که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) آرزوی چنین روز و زمانی را داشت . 

 آری امام خمینی اسلامی را به دنیا معرفی کرد که ظلم ستیز و مهر آفرین بود چیزی که تمام ملت های ستم‌دیده آرزوی آن را داشتند دینی که نه تنها ابوسفیان و یزید را در هم شکسته بود که ابهت شیطان بزرگ و  ظالمان شرق و غرب را در هم شکست. 

 رحلت و عروج ملوتی امام خمینی غم بزرگی را به دل ملت‌های ستمدیده ایران و آسیا و جهان نشاند و جهانی را غرق در بهت و حیرت کرد.

 امام امت به راستی روح خدا بود روح خدا با آمدنش زندگی و امید آورد و با رفتنش درد یتمی را به همه چکاند و اگر نبود عشق و مهر یادگار و جانشین  ایشان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای که به راستی به جهان اثبات شد که ایشان همان علی زمانه هستد ، شاید امروز ما بی کس و بی یاور بودیم . 

 شاکریم خدایی را که اگر چه قیامت رحلت امام خمینی را به سوگ نشستیم ، اما خوشبخت به وجود ابر مرد و جانشینی هستیم که به راستی هم نایب امام زمان عج هستند و هم امامی که می‌توانیم در سخت‌ترین گردنه‌ها و طوفان‌ها با دلی آسوده به رهبری ایشان اطمینان کنیم و با دلی آسوده پیرو و شیعه ایشان باشیم . 
 
آری امام خمینی پرچمی را از پیامبر ارث برد که با دستان علی زمانه به صاحب اصلی ایشان حضرت مهدی موعود تحویل خواهد شد  و همه دنیا افراشته شدن پرچم اسلام را بر بام دنیا نظاره خواهند کرد. 

 اسلام مکتبی که تمام جهان را به تحصیل خواهد وا داشت و بنیانگذار این مکتب روح الله و تکمیل کننده این راه و مکتب علی زمانه  امام خامنه‌ای ، امام حاضر هستند.

بنازم مستی پیر زمان را 
بنازم نایب صاحب زمان را 
بنازم روح وحدت تا قیامت 
خمینی فاتح هفت آسمان را 

نویسنده: دکتر وجیه الله منوچهری،فعال اجتماعی و سیاسی


انتهای پیام/224224 
نظرات بینندگان