کد خبر: ۱۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث امام راحل(ره) است

نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث امام راحل عظیم الشأن است که حفظ آن از اوجب واجبات است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،امام خمینی (ره) ودیعه خداوند و امامِ اُمتِ آخرالزمانیِ نبی مکرم اسلام(ص) بود که با نفس قدسی خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه گذاری نمود تا به برکت حاکمیت ولایت فقیه، زمینه ساز ظهور منجی و آخرین ذخیره الهی گردد و مردانی پولادین اراده، به لطف تربیت در مکتب خمینی کبیر، عاشقانه به وصل شهادت درآیند و با خون خود، این نظام نوپا را آبیاری و مستحکم نمایند و عاقبت بخیری ملت بزرگ ایران را بیمه کنند. 

نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث امام راحل عظیم الشأن است که حفظ آن از اوجب واجبات است و آرمان‌های بزرگ خمینی کبیر، چراغ راه آینده انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود. 

نسل جدید انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عزیز را در قامت رعنای خمینی کبیر شناخته‌اند و مسیر حق و پیشرفت و پیروزی را به امامت فرزند برومند روح الله الموسوی الخمینی(ره) می‌پیمایند. برای نسل جدید خامنه‌ای خمینی دیگر است تا ولایت حیدر را جهانی سازد و پرچم را به صاحب اصلی آن بسپارد.

امروز تلاش برای دستیابی به آرمان‌های امام راحل، دفاع از نظام اسلامی، تلاش در جهت پیشرفت و تعالی کشور، تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، کمک به دولت در جهت تحقق اهداف و حل مشکلات کشور و مردم، ایثار و گذشتن از جان و مال و آبرو در راه سربلندی ایران اسلامی و عمل به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب، در حقیقت عمل به کلام و وصیت حضرت امام خمینی(ره) است.

یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن را گرامی می داریم و به روح ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای عزیز میهن اسلامی‌مان درود می فرستیم و از خداوند منان توفیق تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که از شئون عاقبت بخیری است، مسئلت می نماییم.

نویسنده:عباس فرج‌زاده،فعال اجتماعی و سیاسی

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان