کد خبر: ۱۵۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

امام امت شخصیتی کامل برای همه بشریت است

امام امت بدون تردید یک شخصیت کامل و الهام بخش برای همه بشریت است چرا که سیره او به سیره اهلبیت آغشته بود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،چگونه می‌توان وجود امامی را به تصویر کشید که قلم در مقابل شکوهش عاجز است ،شخصیتی که کلام ملکوتی‌اش این بود که عالم محضر خداست،ایشان مظهر یگانگی و وحدت تمام مسلمانان‌ جهان بودند.

ابر مرد تاریخ جهان ،قرآن ناطق عصر خویش و دریای بیکران محبت بودند که با هجرتش غم فراق در قلوب عاشقان هنوزم که هنوز است سنگینی می‌کند. 

امام امت بدون تردید یک شخصیت کامل و الهام بخش برای همه بشریت است چرا که سیره او به سیره اهلبیت آغشته بود،معتقدم سادگی و مبارزات مذهبی ایشان، الگوی مهمی برای انسان در انتخاب صراط مستقیم در زندگی است.

 ایشان برای ملت الهام بخش است. خلاصه این که امام برای من یک الگوی ایده آل آزادی خواهی است و می‌کوشم تا در زندگی از سبک و سیره ایشان الگوبرداری کنم. 

امام نماد و نشانه‌ای از اسلام است،خمینی کبیر نمادی از انسانیت است که گواهی بر وجود مبارک امام زمان (عج) است. ‏

پیر خمین را ندیده عاشق شده‌ایم،عاشق مرامش ،مرامی که نشانه‌اش خب علی است.

و اما ما جوانان تمام حسرتمان این است.

برای شناخت امام خمینی (ره) ، بررسی مقطعِ زمانیِ خاص یا بُعدی از زندگی او کافی نیست. آن امام عارف را باید در تمامت عقیده و ایمان و عملش و در همه ادوار زندگی‌اش شناخت و گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملّت‌‏ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دستخوش تغییر کرده‌‏اند، وظیفه همه انسان‏‌های دردمند و دل‏سوزانِ هدایتِ نسل‏‌هاست.

خوشبختانه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی با بذل توجه به آرمان‌ها و امتداد تفکر و سیره امام راحل(ره) میسر شده که توسط جانشین به حق ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی با اتکاء بر علم و ایمان و اراده مردم ادامه پیدا کرده و آوازه شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به فراسوی مرزها کشانده و دشمنان را مایوس از انجام هر گونه خیالی خام کرده است و بر ما واجب است ضمن زنده نگاه داشتن خط مشی و تفکر خدایی و آرمان گرای امام راحل(ره)، تقویت کننده عظمت و عزت این انقلاب بوده و پاسدار خون شهدای گرانمایه دفاع مقدس باشیم.


نویسنده:فائزه شکوهی،فعال رسانه


انتهای پیام/224224




نظرات بینندگان