کد خبر: ۱۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

روح امام به آسمان‌ها پر کشید اما راه او تداوم یافت

وجودی که حیاتش سر منشا خیر بود و وفاتش غم عالم گیر که هنوز غم فراقش در قلوب عاشقانش سکنی گزیده و سیلاب اشک از دیدگان جاریست.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، چگونه می‌توان از  خورشید فروزانی سخن گفت که وجودش گرما بخش دل های یخ زده زمین‌یان بود وجودی که پر شده بود از گوهر نایاب،
وجودی که چراغ هدایتی بود در مقابل ظلمات و گمراهی و ترس و وحشت زمانه.وجودی که نوازش دهنده یتیمان و تسلا دهنده قلوب شکسته سالخوردگان و امید دل پریشان جوانان بود.

وجودی که حیاتش سر منشا خیر بود و وفاتش غم عالم گیر که هنوز غم فراقش در قلوب عاشقانش سکنی گزیده و سیلاب اشک از دیدگان جاریست.

در آن روز غم بار روحی عروج کرد که با نَفَس روح الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود.
آن روز، شانه‌های بهشت زهرا، عارفی را به منزل ابدی می‌رساند که عرفان را از صندوقچه‌های غبار گرفته مکاتب و مدارس، به «میدان جبهه ها» آورد و جوانانی را با عارفانه های حسینی علیه السلام آشنا کرد که تاریخ با تکرار نامشان به خود خواهد بالید.

با ارتحال امام خمینی، گویی زلزله‌‏ای عظیم رخ داده است، بغض‌ها ترکید و سرتاسر ایران و همه کانون‌هایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی آشنا بودند، یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند.

هیچ قلم و بیانی قادر نیست ابعاد حادثه را و امواج احساسات غیرقابل کنترل مردم را در آن روزها توصیف کند.   

روح امام به آسمان ها پر کشید، اما راه او در زمین و میان عاشقان تداوم یافت و پرچمی که برافراشته بود، اکنون بر دوش علمداری رشید از نسل حسین فاطمه(س) است.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است ، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ،فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

نویسنده:محمد دهقان،فعال رسانه

انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان