کد خبر: ۱۵۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

نام انقلاب با نام خمینی کبیر عجین شده است

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امام امت هـدف‌ها و آرمان‌ها و هـر آن‌چه را كه مـى‌بايــست ابـلاغ كنـد ، گفته بـود و در عمـل نيز تـمام هستيـش را بـراى تحقق هـمان هـدف‌ها بـكار گرفته بـود. 

اينك در آستـانه نيمه خـرداد سـال 1368 خـود را آماده ملاقات عزيزى مى‌كرد كه تمام عمرش را براى جلب رضاى او صرف كرده بـود و قامتش جز در بـرابـر او در مـقابل هيچ قدرتى خـم نشده و چشـمانش جز براى او گريه نكرده بـود.

اينك ايـن لحظه، شكـوهمنـد بـراى او و جانــكاه و تحمل‌ناپذير بـراى پيروانـش ، فـرا مـى‌رسيد. 

امام امت خـود در وصيتنامه‌اش نـوشـته است: با دلى آرام و قلبـى مطمئن و روحى شاد و ضميرى اميدوار به فضل خدا از خدمت خـواهران و برادران مرخص و به سـوى جايگاه ابــدى سفر مى‌كنم.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دل‌های ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد.

امام خمینی تنها به هدف رضایت الهی نهضتی جاودان را در جهان اسلام بنا کردند و برای این هدف مشقت و سختی فراوان را تحمل و پرچم حق‌طلبی و آزادی‌خواهی را در جهان بر افراشتند و جمهوری اسلامی را به یادگار گذاشتند

معتقدیم امام زنده است تا اسلام ناب محمدی زنده است و چه زیبا رهبر انقلاب فرمودند: امام یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است و ما پیروان راه امام باید یادمان نرود اگر امام نیست، خدای او ، راه او و انگشت نورانی اشاره های او که ما را به راه راست انقلاب هدایت می کرد هست.

نویسنده:محمد دهقان،فعال رسانه


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان