کد خبر: ۱۵۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از اعزام عاشقان امام امت به تهران تا آشفته بازار آرد و نان در فارس

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.
 
آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

عاشقان امام امت به تهران سفر کردند

اعزام بزرگترین کاروان زیارتی فارس به مراسم ارتحال امام (ره)

اعزام بزرگترین کاروان زیارتی جهت شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب شکوهمنداسلامی حضرت امام خمینی(ره)،درسطح استان فارس و کلانشهر شیراز به تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس، توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز، باحضور مسئولان کلانشهرشیراز انجام شد.

فرمانده سپاه فجر اعلام کرد:

اعزام ۱۵ هزار زائر از فارس به مرقدامام خمینی(ره)

فرمانده سپاه فجر گفت: همزمان با ایام سالگرد ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی، با همکاری دستگاه‌های مختلف، بالغ بر ۱۵ هزار زائر از فارس راهی مرقد مطهر حضرت امام(ره) شدند.

از اعزام عاشقان امام امت به تهران تا آشفته بازار آرد و نان در فارس

  قیام 15 خرداد و نقش آفزینی زنان:

رئیس دانشگاه پیام نور آباده درگفتگو با شیرازه:

زنان نقش بسیار حیاتی در قیام ۱۵ خرداد داشتند

رئیس دانشگاه پیام نور آباده، گفت:زنان بسیار نقش برجسته و ممتازی در این قیام داشتند همچنین در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش زن ها بسیار ممتاز بود و نقطه عطف و شروعشان برمی‌گردد به قیام ۱۵ خرداد و همکاری های بسیار مهمی انجام می‌دادندبه طور کلی زنان نقش بسیار حیاتی داشتند.
سری هم بزنیم به بازار به هم ریخته نان و گلایمندی شهروندان

گزارش شیرازه از«طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه نان»؛

آشفته بازار آرد و دلالانی که نان به نرخ روز می‌خوردند

اجرای«طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه نان» و هوشمندسازی ناونایی‌ها که راهکاری است در راستای مقابله با قاچاق آرد توسط عده‌ای منفعت‌طلب و دلال اگر در بازه زمانی مناسب و با تمرکز و تعمل بیشتر صورت گیرد قطعا راه حل مناسبی است برای افراد متخلفی که نان از سر سفره مردم برمی‌دارند تا سفره خود را رنگین‌تر کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز:

الزام مشترکان دولتی به مدیریت مصرف برق در تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در فصل گرم امسال و با توجه به دستورالعمل‌های ملی، مشترکان بخش اداری ملزم به کاهش ۳۰ درصدی در ساعت کاری و ۸۰ درصدی در ساعت غیرکاری، شده است.

برگ‌های زرین دیگری بر افتخارات ایران عزیز؛ از فناوری موشکی تا حوزه پزشکی؛

موشک هایپرسونیک ایرانی «فتاح» رونمایی شد

موشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور رئیس‌جمهور، فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ستاد این نیرو رونمایی شد.

نخستین جراحی کم تهاجمی در فیروزآباد

نخستین جراحی کم تهاجمی برداشتن کلیه بیمار در بیمارستان فیروز آباد با موفقیت انجام شد
برای نخستین بار، عمل جراحی کلیه «لاپاراسکوپی نفرکتومی» یا «برداشتن کلیه به روش لاپاراسکوپی» در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد استان فار سبا موفقیت انجام شد.

از اعزام عاشقان امام امت به تهران تا آشفته بازار آرد و نان در فارس

ورزش فارس؛

دعوت از پنج بانوی شیرازی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال از پنج بانوی شیرازی برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 1۱۷ سال دعوت به عمل آمد.

 فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال فارس از ۵ بانوی فارسی برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دعوت کرد.

دو خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فارس؛

استاندار فارس:

نهضت ملی جهش مسکن فرصتی بی‌نظیر برای خانه‌دار شدن مددجویان سازمان‌های حمایتی است

ایمانیه پروژه نهضت ملی جهش مسکن را فرصتی بی‌نظیر برای صاحب خانه شدن مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی دانست و اظهار داشت: نهضت ملی جهش مسکن و قوانین و اختیارات مرتبط با آن زمینه خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه را فراهم کرده است؛ مسئولین این سازمان ها به گونه ای تدبیر کنند تا به امید سود کوتاه مدت، مددجو به فروش امتیاز و اینگونه اقدامات تشویق نشود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اجرایی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، گفت: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه هفته جاری ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرایی شده است.

اطلاع رسانی به شهروندان شیرازی؛

زیر گذر زند شیراز بسته می‌شود

زیرگذر زند شیراز به دلیل عملیات اجرایی ترافیکی از ۱۷ خرداد تا پایان روز جمعه آتی بسته می‌شود.

،بنا بر اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز مسیر زیر گذر زند شیراز به دلیل عملیات اجرایی ترافیکی از ساعت ۲۲:۰۰ روز چهارشنبه هفدهم خرداد تا پایان روز جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

برف‌فروشان، در سایه هشدارهای جدی

سازه‌های برف فروشان که پیش از این نیز در خصوص ناایمن بودن آن هشدارهایی داده شده بود این روزها هشدارهایی جدی‌تر از طرف مقامات کشوری دریافت کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن ممنوع و غیر قانونی است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و امری غیرقانونی است و در آینده دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس خبر داد:

تهیه ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های معسر زندانیان استان فارس

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس گفت: ۲ هزار بسته‌های معیشتی در این سازمان با حمایت فرمانده سپاه فجر تهیه و در اختیار اداره کل زندان‌های استان قرار داریم تا به دست خانواده‌های نیازمند زندانیان برسد.

 انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان