کد خبر: ۱۵۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از بحق شدن مطالبه شیرازه برای تمثال شهدا تا ذره‌بین نظارت بر خانه‌های مسافر در شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

واکنش محیط زیست فارس به آبیاری مزارع با فاضلاب/ مزارع کشاورزی قلع و قمع‌ شد

 مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان فارس از واکنش به ‌آبیاری مزارع با فاضلاب گفت: ‌قلع و قمع‌هایی را در مناطق صدرا و قره‌پیری و شرق شیراز با خاطیان داشته‌ایم.

خبر خوب برای معلم‌های استان فارس

۷۴۳ معلم مقطع ابتدایی در شیراز استخدام می‌شوند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و‌ پرورش فارس گفت: ۷۴۳ معلم مقطع ابتدایی برای اول مهرماه امسال در شیراز استخدام می‌شوند و تا حد قابل قبولی هر ۴ ناحیه شیراز را زیرپوشش قرار می‌دهند.

سپاه تمام هزینه‌های تحصیل آرتین سرایداران را تقبل کزد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت :درصد جانبازی آرتین سرایداران در سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی مورد تجدیدنظر قرار می‌گیرد و این در حالی است که سپاه تمام هزینه‌های تحصیل آرتین را متقبل شده است.

مهربانی بانوی شیرازی به رسم مهمان نوازی 

 سارا رستگار خَیر شیرازی یک میلیارد تومان برای تکمیل و بازسازی اقامتگاه‌های همراه بیمار در شیراز، اهدا کرد.

۱۲۶ بنگاه معاملاتی املاک غیرمجاز در شیراز پلمب شد

شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، نظارت بر عملکرد بنگاه‌ها و مشاوران املاک را از دیگر راه‌های کنترل اجاره مسکن دانست و گفت: از ابتدای امسال تعداد ۱۲۶ بنگاه معاملاتی املاک غیرمجاز در شیراز پلمب شدند.

بیمارستان شهید بهشتی شیراز حائز رتبه نخست در کشور شد

این بیمارستان تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان فارس در سامانه ۱۴۲۰ که سامانه‌ای جهت نظرسنجی از مراجعین است در سال گذشته توانست در کنار آذربایجان شرقی،کاشان و مازندران رتبه نخست کشوری را در بخش بستری کسب کند.

گزارش شیرازه از معضلات کمربندی شیراز

از جان‌هایی که کف جاده جا ماند تا عزمی که باید جزم باشد تا اوضاع کمربندی شیراز رو‌به‌راه شود

کمربندی شیراز که از سال‌ها قبل معضلی لاینحل برای مردمان منطقه و حتی عابران گذری شده و به کمربندی مرگ معروف است، عزمی جزم و مدیریتی جهادی می‌طلبد تا جان شیرین رهگذرانش را نجات دهد.

آمار بالای فرار مالیاتی پزشکان در استان فارس ثبت ۱۷۹ مورد گزارش و شکایت مردمی

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: بیشتر موارد تخلف مربوط به شکایات فرار مالیاتی در فارس مربوط به پزشکان بوده است.

رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان فارس منصوب شدند

 در نخستین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان را منصوب کرد

ذره‌بین نظارت به سراغ خانه‌مسافر‌های شیراز رفت

مسئول هماهنگی معاونت گردشگری فارس از آغاز اجرای طرح ویژه ساماندهی و نظارت بر فعالیت خانه‌های مسافر‌ها در شیراز خبر داد.

مطالبه شیرازه به حق شد

بازسازی و نصب تمثال شهدا تا دو ماه آینده/ خبرنگاران مطالبه‌گر مغرض خوانده شدند

کشتکار رئیس سازمان سیما،منظر و فضاهای سبز شهرداری شیراز که از ابتدا نسبت به درج دو مطلب در رسانه‌ شیرازه در خصوص فرسودگی تمثال شهدا گلایه‌مند بود، خبرنگاران  را مغرض خطاب کرد و با لحنی تند و توهین‌آمیز و در واکنش به صحبت خبرنگار شیرازه عنوان کرد: بنده تعیین می‌کنم که چه کسی صحبت کند.

کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی تیم ملی

کشتی‌گیر لارستانی مسافر کاروان ایران در پیکارهای دانشجویان جهان شد

محمدرضا عسکرپور دانشجوی لارستانی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به دعوت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی دانشجویان شرکت کرد و با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها جواز حضور در پیکارهای جهانی را به دست آورد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224










برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان