کد خبر: ۱۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از عزم دولت برای حل مشکل مسکن تا خرابکاری در خطوط انتقال گاز خرمبید

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


توزیع مواد سوختی بین روستاییان فارس 
مدیر تعاون روستایی استان فارس از توزیع بیش از ۳۷۰ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.


جدایی مهره مؤثر تیم فوتبال شهر راز
 هافبک تأثیرگذار تیم فوتبال شهر راز شیراز از این تیم جدا شد.


انقلاب اسلامی در تاروپود مردم حضور دارد
 تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حضرت شاه‌چراغ (ع) گفت: حضور پرشور مردم علامت این است که انقلاب اسلامی در تاروپود مردم حضور دارد و انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و است.


گازرسانی به ۶ شهر در دولت سیزدهم 
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در دولت سیزدهم، ۶ شهر، ۲۷۳ روستا و یک هزار و ۵۲۸ صنعت در استان فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.


رسانه‌ها مدیران را به چالش بکشند
 رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: رسانه‌ها مدیرانی که فعال نیستند را به چالش بکشد و قطعاً امروز رسانه‌ها می‌توانند سازمان‌ها را شیشه‌ای کنند.

از عزم دولت حل مشکل مسکن تا خرابکاری در خطوط انتقال گاز خرمبید


حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش مقدمه انتخابات بود
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش مقدمه انتخابات بود و در چند روز آینده همین حضور باشکوه را در پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت.


نمایش عروسک از اقوام مختلف ایران و جهان 
مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، غرفه موزه عروسک‌های شهرستان اوز با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان بخصوص کودکان مواجه شده و توجه مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کرده است.


خرابکاری در خطوط انتقال گاز خرمبید استان فارس 
خط لوله شماره ۸ لوله گاز خرمبید حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرمبید دچار انفجار شد.


عزم دولت حل مشکل مسکن کارگران است.

 استاندار فارس با بیان اینکه عزم دولت حل مشکل مسکن کارگران است، گفت: دولت در نظر دارد در کنار محل کار و بدون از ترافیک مسکنی برای کارگران ساخته شود.


انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی
 مدرس دانشگاه شیراز گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و نظام مردم‌سالار نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان