کد خبر: ۱۶۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد تا دستگیری دختر هنجارشکن

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

 

از آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد تا دستگیری دختر هنجارشکن

تجمع مردم شیراز در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه
مردم سومین حرم اهل‌بیت در تجمع اعتراضی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در سوریه را محکوم کردند.

سد تاخیری آبگیری شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: سد تأخیری - تغذیه‌ای تنگ خمار در بارش‌های اخیر، یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده است.

توقف نمایندگان فارس و اصفهان
دیدار حساس تیم‌های شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

جنایات اسرائیل مانند جنگ‌های صلیبی است

استاندار فارس گفت: حتی ما ایرانی‌ها باید اعلام کنیم که واقف به عمق داشتن جنایات اسرائیل نبودیم همچنین با حوادثی که در ۶ ماه گذشته در غزه به‌خصوص حادثه اخیر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه رخ‌داده مشابه آن را در کتاب‌های تاریخی که مطالعه کردم شاهد نبودم و در طول تاریخ رخ نداده بود مگر در حمله چنگیز و جنگ‌های صلیبی که چنین حوادثی صورت‌گرفته بود.

آغاز برداشت گندم در استان فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز برداشت گندم در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در این استان خبر داد و گفت: سطح برداشت گندم آبی و دیم در این استان ۴۰۶ هزار و ۵۷۸ هکتار با پیش‌بینی تولید ۹۷۴ هزار تن محصول است.

 

از آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد تا دستگیری دختر هنجارشکن

افزایش سفرها در عید سعید فطر به فارس
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به استمرار فعالیت ستاد خدمات سفر در این استان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید سعید فطر در استان فارس ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود سفرها به استان فارس در تعطیلات عید فطر با افزایش چشمگیری همراه شود.

آزادسازی ۶۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در فارس
مدیرکل زندان‌های فارس گفت: مجموعاً ستاد دیه از منابع مختلف ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پرداخت کرد تا آزادی بیش از ۶۵۰ نفر از زندانیان جرائم مالی فراهم شود. 

جاری‌شدن زندگی در تالاب کمجان
مدیرکل محیط‌زیست فارس گفت: بیش از ۶۰ درصد از تالاب کمجان در پی بارش‌های اوایل فروردین امسال آبگیری شده است.

روزها خدمت و شب‌ها عبادت 
گروه جهادی عاشورا متشکل از جوانان و نوجوانان انقلابی در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ تأسیس شد شروع به کار آنان از بلای طبیعی سیل ۹۸ شیراز بود و جوانان خودجوش، غیرت به خرج داده و با شعار خدمت به خلق برای رضایت خدا در صحنه حضور یافتند و چون طعم شیرین خدمت خالصانه را چشیدند بلافاصله در اردیبهشت همان سال تصمیم به ثبت رسمی گروه جهادی عاشورا کردند.

از آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد تا دستگیری دختر هنجارشکن

اقامه نماز عید فطر شیراز در شاه‌چراغ (ع)
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت آیت‌الله دژکام امام‌جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور مردم مؤمن و متدین شیراز اقامه شد.

دستگیری دختر هنجارشکن در لارستان
فرمانده انتظامی لارستان گفت: دختر جوانی که در محل قلعه اژدها پیکر فارس اقدام به تهیه و انتشار کلیپ کرده بود شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان