کد خبر: ۱۵۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار برکنار شد

در پی حواشی به‌وجود آمده در مجتمع تفریحی و گردشگری ایران زمین شهرستان کوار که با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد رئیس این اداره برکنار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، چند شب گذشته در مجتمع تفریحی و گردشگری ایران زمین شهرستان کوار مراسمی با عنوان جنگ شادی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار برگزار شد که حاشیه‌هایی را در برداشت. 

کلیپ‌هایی از این مراسم در سطح فضای مجازی شهرستان کوار منتشر شد که نشان‌دهنده عدم نظارت مسئولین بویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر مراسم بود، به همین دلیل مردم انقلابی شهرستان کوار خواستار برخورد جدی با مسئولین خاطی شدند. 

در این راستا به سراغ فرماندار شهرستان کوار رفتیم تا نتیجه مطالبه مردم انقلابی شهرستان را جویا شویم. 

سعید خانی فرماندار کوار اعلام کرد: در جلسه‌ای که درخصوص بررسی مراسم جنگ شادی مجتمع ایران زمین تشکیل شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوار با توجه به صدور مجوز و عدم رعایت ملزومات قانونی پس از آن، از سمت خود برکنار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار  برکنار شد

فرماندار شهرستان کوار بیان کرد: همچنین مجتمع ایران زمین به دلیل عدم توجه به تعهدات خود و تخلفاتی که چند شب گذشته در این مجموعه رخ داده است، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و از برگزاری مراسم عمومی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

 خانی در پایان خاطرنشان کرد: ابعاد دیگر مسئله در حال بررسی می‌باشد و در صورت احراز شدن تخلف توسط فرد یا سازمان طبق مقررات با متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار  برکنار شد

انتهای پیام/


منبع: بهار کوار
نظرات بینندگان